Dark Souls Remastered

عنوان Dark Souls Remastered تا دو روز دیگر در دسترس قرار می‌گیرد و بسیاری از طرفداران انتظار بهبودهای بزرگی را می‌کشیدند. حال به‌‌نظر می‌رسد با یک بازسازی خوب و قابل قبول روبه‌رو هستیم که توانسته متای خوبی را به‌دست آورده و نظر منتقدان را جلب کند.

در ادامه می‌توانید نگاهی به برخی از نقدها و نمرات Dark Souls Remastered بیندازید:

Areajugones: 95/100

"Dark Souls Remastered ما را به زیباترین روش به Lordran باز می‌گرداند. گرافیک بهبود یافته، بازگشت بخش آنلاین کامل با سرورهای اختصاصی و تغییرات HUD ویژگی‌هایی هستند که آن را برای حضور در قفسه بازیکنان ارزشمند می‌سازند."

Playstation Universe: 90/100

"شاید تاثیرات بازسازی به اندازه‌ای که برخی دوست دارند، گسترده نباشد اما Dark Souls Remastered بدون شک بهترین روش برای تجربه یکی از جالب‌ترین عناوین اکشن نقش‌آفرینی تاریخ به حساب می‌آید و برای تازه‌واردان و طرفداران سخت‌کوش Dark Souls ضروری است."

IGN: 90/100

"تعدادی از بافت‌های زشت و کاهش سرعت بازی در برخی لحظات دیوانه‌کننده و مهیج قابل توجه هستند اما Dark Souls Remastered همچنان یک بهبود عظیم است. حال که Dark Souls Remastered عرضه شده، دیگر دلیلی برای تجربه سایر نسخه‌های آن وجود ندارد، چه برای اولین‌بار بخواهید آن را بازی کنید چه برای 100امین بار."

GameInformer: 88/100

"افراد تازه‌وارد به این سری می‌توانند انتظار جذابیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زیادی را در یک دنیای تاریک پر از مبارزات فراموش‌نشدنی، دشمنان با شکوه و محیط‌های زیبا داشته باشند."

Trusted Reviews: 80/100

"اگر قبلا Dark Souls را تجربه کرده‌اید پس دیگر چیزی در این نسخه وجود ندارد که برای پرداخت پول‌تان متقاعد کننده باشد. بخش Remastered در نام بازی نشان از کار و تلاش زیادی است که برای عرضه این عنوان به کار رفته و با این وجود که یک بهبود قطعی است (مخصوصا بهبود نرخ فریم)، ولی خارق‌العاده نیست."

IGN Spain: 77/100

"یک بازی بی‌نقص که شاید زیبا نباشد اما تمام کردن آن مثل 7 سال گذشته سرگرم‌کننده و سخت است. اگر در سال 2011 موفق به تجربه این عنوان نشدید، حالا باید این کار را انجام دهید؛ مخصوصا که به بازی‌های Souls علاقه‌مند باشید."

 Everyeye.it: 75/100

"کاهش قیمت بازی در زمان عرضه، یک نکته مثبت است تا دوباره سفری میان Anor Londo و Oolacile داشته باشیم اما به خاطر بسپارید که Dark Souls Remastered فقط سایه آن شعله‌ای است که بسیاری انتظارش را داشتند."

Metacritic: 87


منبع متن: pardisgame