مراحل ساخت عنوان Dreams تاکنون 2 مرتبه از سر گرفته شده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFtech، بنابر مصاحبه اخیری که با مدیر اجرایی عنوان Dreams انجام شده، ظاهرا Sony در پشتیبانی از بازی انحصاری جدیدش سنگ تمام گذاشته است.

عنوان جدید استودیوی Media Molecule یعنی Dreams حال زیباتر از هر زمانی بنظر می‌رسد، اما طبق اطلاعاتی که طی مصاحبه‌ای با یکی اعضای کلیدی تیم توسعه این عنوان انجام شده، روند ساخت آن آنقدر هم که بنظر می‌آید خوب پیش نرفته است.

مطابق گفته‌هایی که مدیر اجرایی این عنوان با یکی از شبکه‌های YouTube داشته، یعنی GamerHubTV، وی تایید کرده ‌است که بازی تا به حال دو بار از نو ساخته شده‌است. اما کماکان، با وجود مشکلات متعدد، Sony به پشتیبانی از بازی و استودیوی مربوطه ادامه داده‌ است که چیزی حدود 6 سال می‌باشد. با توجه به شمایل و زیبایی فعلی بازی می‌توان گفت که این پشتیبانی قطعا سود بسیاری را برای ناشر مربوطه به همراه دارد.

عنوان Dreams، خصلت‌های نوآورانه و مبتکرانه‌ای را که توسط مجموعه Little Big Planet معرفی شده‌اند را وسعت می‌بخشد و به بازیکنان اجازه می‌دهد که هرچه می‌خواهند بسازند، از عناوین پلتفرمر گرفته تا شوترهای متنوع و دیگر عناوین. همچنین به منظور نمایش گستره‌ای که به وسیله ابزارهای موجود می توان ساخت، یک بخش داستانی برای آن در نظر گرفته شده است.

"هر‌آن چه که بسازید را می‌توانید با جامعه بزرگ و آنلاین این بازی به اشتراک بگذارید، همچنین می‌توانید ساخته‌های دیگر بازیکنان را کاووش کنید، آن‌ها را ترکیب کنید، از آیتم‌هایشان در محیط خودتان و برای شخصیت‌های خویش استفاده کنید.

نمی‌دانید از کجا دقیقا باید شروع کنید؟ ماجراجویی‌ها و وقایع بخش داستانی Dreams را دنبال کنید، جایی که 3 روایت جذاب و درگیرکننده را دنبال خواهید کرد و طی یک نمایش به یاد ماندنی یاد بگیرید که با ابزار ساخت‌وساز قدرتمند بازی چه کارهایی ممکن است."

عنوان Dreams امسال بصورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد، هرچند تاریخ دقیقی هنوز اعلام نشده است.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame