پس از نسخه‌ی اول The Banner Saga، حال نوبت نسخه‌ی دوم آن است که به نینتندو سوئیچ راه یابد و بازی‌بازان این کنسول را برای نسخه‌ی آخر و سوم آماده سازد. ناشر The Banner Saga 2 یعنی ورسوس ایول (Versus Evil) اعلام کرده است که این عنوان در ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) برروی فروشگاه الکترونیکی […]

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوئیچ The Banner Saga 2 مشخص شد

پس از نسخه‌ی اول The Banner Saga، حال نوبت نسخه‌ی دوم آن است که به نینتندو سوئیچ راه یابد و بازی‌بازان این کنسول را برای نسخه‌ی آخر و سوم آماده سازد.

ناشر The Banner Saga 2 یعنی ورسوس ایول (Versus Evil) اعلام کرده است که این عنوان در ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) برروی فروشگاه الکترونیکی نینتندو سوئیچ با قیمت ۲۰ دلار منتشر خواهد شد.

در The Banner Saga مجموعه‌ای از قهرمانان مختلف را هدایت می‌کنید درحالی که نه تنها باید دشمنان را شکست دهید، بلکه تصمیمات دشوار و مهمی را بگیرید که متاثر از نسخه‌ی قبل هستند و برروی نسخه‌ی بعدی یعنی سوم نیز تاثیرگذار خواهند بود. به همین دلیل، انتشار تمامی قسمت‌های این سری برای نینتندو سوئیچ دارندگان این کنسول ار تشویق می‌کند تا قبل از انتشار نسخه‌ی سوم در ماه ژوئیه، ابتدا دو نسخه‌ی قبلی را تجربه کرده و بیشتر با حال و هوای این مجموعه آشنا شوند.

The Banner Saga 2 هم‌اکنون در دسترس پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، مک، ویندوز، اندروید و آی‌اواس قرار دارد. The Banner Saga 3 هم قرار است در ۲۴ ژوئیه (۲ مرداد) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ منتشر گردد. سازندگان همچنین عرضه‌ی این عنوان برای اندروید و آی‌اواس تا پایان امسال را در نظر دارند.

منبع متن: gamefa