تنها یک روز به تاریخ انتشار رسمی Dark Souls: Remastered باقی مانده و حال به تازگی نقدها و نمرات این عنوان منتشر شده‌اند که با هم مروری بر آن‌ها خواهیم داشت. با ما همراه باشید. اگر از طرفداران پروپاقرص سری بازی‌های Souls-Borne و مخصوصاً سری Dark Souls باشید قطعا با شنیدن خبر بازسازی شدن نسخه‌ی […]

نقدها و نمرات عنوان Dark Souls: Remastered منتشر شد

تنها یک روز به تاریخ انتشار رسمی Dark Souls: Remastered باقی مانده و حال به تازگی نقدها و نمرات این عنوان منتشر شده‌اند که با هم مروری بر آن‌ها خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

اگر از طرفداران پروپاقرص سری بازی‌های Souls-Borne و مخصوصاً سری Dark Souls باشید قطعا با شنیدن خبر بازسازی شدن نسخه‌ی اول این مجموعه بسیار هیجان زده شدید. نسخه‌ی اول این مجموعه توانسته بود زمان انتشار خود به موفقیت‌های بالایی دست یابد و هم از دیدگاه منتقدان و هم جامعه‌ی بازی‌بازان مورد تحسین و استقبال فراوانی قرار گرفت. به نوعی Drak Souls توانست ادامه دهنده‌ی مسیری باشد که Demon`Souls آغاز کرده بود و حتی با قدرت بیشتری انقلابی که آقای میازاکی خالق این مجموعه تدارک دیده بود را در مسیر تکامل قرار داد. Dark Souls توانست با دریافت ۶۶ نقد به متای عالی ۸۹ دست یابد اما سوالی که الان مطرح است، این است که آیا Dark Souls: Remastered توانسته به خوبی درون‌مایه و ارزش‌های این بازی را حفظ کرده و به نسل جدید انتقال دهد؟ این‌طور که از نقد‌های بازی برمی‌آید به نظر می‌رسد Dark Souls: Remastered توانسته یک بازسازی در شان و منزلت Dark Souls باشد و هواداران این مجموعه باری دیگر می‌توانند با خیال آسوده به تجربه‌ی نسخه اول سری، این بار با طعم نسل هشتم بپردازند.

هم اکنون شما را به مشاهده نقدهای منتشر شده‌ی بازی Dark Souls: Remastered دعوت می‌کنیم (این پست به‌روزرسانی می‌شود):

IGN 9/10

چند بافت گل‌آلود و افت سرعت در برخی لحضات داغ بازی قابل تذکراند، اما باز هم پیشرفت‌های بزرگی وجود دارند. هم اکنون Dark Souls: Remastered وجود دارد، هیچ دلیلی برای بازی کردن نسخه‌های دیگر Dark Souls نیست، حالا می‌خواهد این بازی کردن برای بار اول باشد یا بار صدم.

Attack of the Fanboy 9/10

این یک بازی Dark Souls از سری بازی‌های Dark Souls است و مشکلاتی که در نسخه‌ی اول بازی که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد وجود داشتند، اکنون برطرف شده‌اند.

PlayStation LifeStyle 8.8/10

وارد شدن دوباره به دنیای بازی Dark Souls: Remastered به طور کامل مانند زمانی نیست که برای اولین بار به دنیای Dark Souls وارد شدید اما همچنان یک ماجراجویی جادویی است و اگر تاکنون Dark Souls را بازی نکرده‌اید این بازی بدون تردید بهترین راه برای تجربه‌ی بازی است که توانست باعث احیای سبک خود شود. انجام بازی Dark Souls: Remastered برای هواداران سبک اکشن نقش آفرینی و کسانی که می‌خواهند مهارت‌های خود را به چالش بکشند، ضروری است.

Game Informer 8.8/10

کسانی که در مجموعه Dark Souls تازه وارد هستند می‌توانند انتظار یک دنیای مسحور کننده‌ی تاریک، برخورد‌های فراموش نشدنی، دشمنان با شکوه، غنایم درخشان و محیطی زیبا را داشته باشند.

Trusted Reviews 8/10

اگر قبلاً Dark Souls را بازی کرده باشید، چیزی در Dark Souls: Remastered نیست که دلیل قانع کننده‌ای برای خرج کردن پول‌تان باشد. عبارت “بازسازی” (Remastered) به این معنی است که کارهای زیادی صورت گرفته تا این نسخه منتشر شود؛ اما با وجود اینکه بهبودهای زیادی صورت گرفته – مخصوصا در رابطه با نرخ فریم – این بهبودها فوق‌العاده نیستند.

Everyeye.it 77/10

بدون شک کاهش قیمت بازی در زمان انتشار امتیاز مثبتی برای سواری آزارطلبانه از Anor Londo به Oolacile محسوب می‌شود اما این را در نظر بگیرید که Dark Souls: Remastered تنها سایه‌ای از آن شعله‌ای است که خیلی‌ها انتظارش را داشتند.

منبع متن: gamefa