Avalanche Studios

Avalanche Studios، ناشران Just Cause و Mad Max، استودیوی جدیدی را در مالموی سوئد افتتاح کردند. خبری منتشر شده از این شرکت بیان می‌کند که این مکان جدید (سومین استودیوی آنها پس از شروع به کارشان در استوکهلم در 2003، و بعدها در نیویورک در 2011) "روی توسعه عناوین انحصاری حال حاضر و آینده Avalanche Studios تمرکز خواهد داشت.".

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت pcgamesn، طبق گفته‌های Avalanche، آنها مالمو را به خاطر "موقعیت خاص" و همچنین "جامعه پر رونق بازی" موجود در آن انتخاب کردند. مالمو همچنین خانه استودیوهای همکار با Activision و Ubisoft، و همچنین تعدادی از استودیوهای کوچک‌تر است.

ما از تمام آنچه که Avalanche در حال کار روی آن است، باخبر نیستیم، اما تعدادی بازی در آینده منتشر خواهند شد.

اخبار منتشر شده چیزی در مورد آنچه که این استودیو دارد روی آن کار می‌کند، بیان نکرده است؛ به جز جمله‌ای که در آن می‌گوید آنها روی "پروژه‌های نسبتا کوچک و منعطف که بر پایه محصولات AAA این شرکت بنا نهاده شده‌اند"، کار خواهند کرد. با توجه به این نکته، تیم ناشر اظهار داشتند که تمرکز روی عناوین انحصاری Avalanche خواهد بود، و احتمال آن هم کم است که این استودیو روی عنوان Rage 2 کار کند.

و مشابه با Rage 2، احتمالا عنوان Just Cause 4 نیز نخواهد بود. ما نسبتا مطمئن هستیم که این عنوان در حال حاضر مقداری زیادی از پیشرفت خود را طی کرده است، و یک "پروژه کوچک و منعطف" نیست. این دو عنوان، از عناوین اصلی Avalanche هستند.

یک حدس نسبتا قوی در این مورد، به جز یک عنوان انحصاری جدید، این است که این استودیوی جدید روی دنباله‌ای برای بازی Mad Max که در سال 2015 منشر شد، کار می‌کند. بازی قبلی تقریبا 3 سال پیش عرضه شد، و شاید یک یا 2 سال دیگر برای توسعه دنباله‌ای برای این بازی توجیه‌پذیر باشد. علاوه بر این، دنباله‌ای برای Mad Max: Fury Road (که در همان سال عرضه عنوان اصلی بازی عرضه شد) برای انتشار تایید شد، و Avalanche احتمالا دنبال عرضه دنباله‌ای برای این سری عنوان باشد.

منبع متن: pardisgame