امروز طی انتشار توییتری از سوی استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) مشخص شد که جدیدترین ساخته آن‌ها در کنفرانس سونی در E3 حضور خواهد داشت. ساکر پانچ یکی از استودیوهای شرکت سونی است که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد. از زمان آغاز به کار این استودیو تاکنون عناوین بزرگی را برای کنسول‌های سونی عرضه کرده […]

رسما تایید شد : حضور Ghost of Tsushima در E3 2018

امروز طی انتشار توییتری از سوی استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) مشخص شد که جدیدترین ساخته آن‌ها در کنفرانس سونی در E3 حضور خواهد داشت.

ساکر پانچ یکی از استودیوهای شرکت سونی است که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد. از زمان آغاز به کار این استودیو تاکنون عناوین بزرگی را برای کنسول‌های سونی عرضه کرده است؛ از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سه گانه Sly و مجموعه بسیار پرطرفدار و محبوب Infamous اشاره کرد که آخرین نسخه از این سری در سال ۲۰۱۴ میلادی تحت عنوان Infamous First Light به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه و منتشر شد. جدیدترین ساخته‌ی این استودیو خلاق در رویداد Sony Paris Games Week 2017 برای اولین بار رونمایی شد. از آن زمان تاکنون این عنوان در سکوت کامل خبری قرار گرفته و هیچ گونه اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

با وجود اینکه جزئیاتی از Ghost of Tsushima منتشر نشده اما می‌دانیم که داستان این عنوان در قرن ۱۳ میلادی در کشور ژاپن جریان دارد و روایت مردی را بیان می‌کند که باید برای آزادی کشورش با دشمنان به مبارزه بپردازد. انتظارات از این عنوان بالا است بنابراین امیدوار هستیم که در رویداد E3 شاهد معرفی کامل، نمایش گیم‌پلی و اطلاعات بیشتری از این عنوان باشیم. در ادامه توییتر مربوط به حضور Ghost of Tsushima در رویداد E3 امسال را مشاهده می‌کنید.

به زودی در E3 2018

عنوان Ghost of Tsushima در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ عرضه و منتشر خواهد شد.

در آخر نظر شما کاربران گیمفا در رابطه با این عنوان چیست؟ آیا برای این عنوان هیجان زده هستید؟ نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید.

منبع متن: gamefa