بر اساس اطلاعاتی که جدیدا منتشر شده، استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games) در حال توسعه عنوان جهان باز دیگری است. با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.  بازی Horizon Zero Dawn در زمان انتشار با تحسین همه جانبه منتقدان و طرفداران روبه رو شد. این عنوان در دو هفته اول انتشار با فروش تقریبا ۳ میلیون […]

سازندگان Horizon Zero Dawn روی عنوان جهان باز جدیدی کار می‌کنند

بر اساس اطلاعاتی که جدیدا منتشر شده، استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games) در حال توسعه عنوان جهان باز دیگری است. با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید. 

بازی Horizon Zero Dawn در زمان انتشار با تحسین همه جانبه منتقدان و طرفداران روبه رو شد. این عنوان در دو هفته اول انتشار با فروش تقریبا ۳ میلیون نسخه‌ای تبدیل به یکی از موفق‌ترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن ۴ شد. در آخرین آمار مربوط به فروش Horizon Zero Dawn، معلوم شد که ۷٫۵ میلیون نسخه از این عنوان روانه خرده فروشی‌ها شده که با توجه به انحصاری بودن آن، فروش بسیار بالایی به حساب می‌آید.

مطمئنا گوریلا گیمز بعد از انتشار Horizon Zero Dawn بیکار ننشسته است. بر اساس آگهی شغل منتشر شده در وب‌سایت رسمی شرکت، استودیو در حال کار بر روی یک پروژه مرموز جدید است. در این آگهی شغلی، گوریلا گیمز به دنبال یک داستان نویس و یک داستان نویس ارشد است. طبق ملزومات شرکت متقاضیان باید دارای سابقه دیالوگ نویسی و ساختار روایت برای بازی‌های تریپل آ (Triple-A) باشند. همچنین این تیم نیاز به حداقل ۴ سال تجربه در تولید یک عنوان AAA، آشنایی و سابقه کار با مکانیک GDR و سبک اکشن جهان باز دارد.

علاوه بر مواردی که در قسمت بالا به آن اشاره شد، در آگهی شغلی موارد دیگری نیز لحاظ شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را ملاحظه کنید.

  • ایده‌های قانع کننده برای مأموریت‌ها، جناح‌ها و پشت صحنه‌ها
  • دیالوگ‌ ماموریت‌ها، سناریوی‌ها، پروفایل‌های داستان و اسناد جناحی
  • توسعه روایت ماموریت‌های کلی، فعالیت‌ها و ویژگی‌های بازی

با وجود اینکه هیچ گونه اشاره‌ای به نسخه دوم Horizon Zero Dawn نشده اما دور از ذهن نیست که پروژه در دست ساخت آن‌ها Horizon Zero Dawn 2 باشد زیراکه در ماه‌های اخیر سونی و گوریلا گیمز اعلام کرده بودند که قصد گسترش و بزرگ کردن دنیای Horizon Zero Dawn را دارند. علی رغم اینکه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما ساخت و توسعه نسخه دوم آن بسیار محتمل است. تا الان هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با پروژه جدیدشان منتشر نشده است. فقط می‌توان مطمئن بود که روزی تجربه یک بازی جهان باز یا عنوانی با المان‌ها و مکانیزم‌های نقش آفرینی که ساخته این شرکت باشد را تجربه خواهیم کرد.

در حال حاضر بسیار زود است که بخواهیم در رابطه با معرفی Horizon Zero Dawn 2 صحبت کنیم اما مطمئنا معرفی هرچه زودتر آن خالی از لطف نیست. بازی Horizon Zero Dawn هم‌اکنون به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا دوست دارید شاهد معرفی Horizon Zero Dawn 2 در کنفرانس E3 2018 باشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع متن: gamefa