EA cloud gaming

Electronic Arts خبر تصاحب دارایی‌ها و کارکنان فناوری بازی ابری (Cloud Gaming) متعلق به زیرمجموعه Gamefly را منتشر کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت wccftech، این تیم که در شهر قیصریه (سزاریه) اسرائیل قرار دارد، به سازمان مرکزی تکنولوژی EA که مسئول توسعه و اجرای پلتفرم‌های اجرا کننده بازی‌ها و خدمات Electronic Arts است، می‌پیوندد.

طبق خبر منتشر شده توسط این شرکت در مطبوعات، بازی ابری امکان گسترش دسترسی بازی‌ها را از طریق انتشار آن به گیمرها، دستگاه‌ها و مناطق بیشتری از دنیا فراهم می‌سازد.

در نتیجه شرکت Electronic Arts، با تصاحب زیر مجموعه Gamefly، استراتژی خود را تقویت می‌کند؛ این استراتژی شامل تمرکز روی فناوری‌هایی است که به گیمرها اجازه بازی به هر صورتی که دوست دارند را می‌دهد، در حالی که تجربه بازی‌های نسل بعد را نیز ممکن می‌سازد.

البته تاثیر این مسئله بر آینده Gamefly نامشخص است. به عنوان یادآوری، فناوری استریم این شرکت به گیمرها اجازه می‌دهد تا بازی‌ها را مستقیما روی تلویزیون‌های هوشمندی مثل Amazon Fire TV، Samsung Smart TV، LG Smart TV، Philips Smart TV، و EMTEC اجرا کنند. آنگاه، آنها تنها نیاز به یک کنترلر (مثل کنترلر Sony DualShock 4 یا کنترلر Microsoft Xbox 360/Xbox One) و یک اینترنت با پهنای باند پایدار حداقل 5 مگابیت بر ثانیه نیاز خواهند داشت (اگرچه 10 مگابیت بر ثانیه یا بیشتر، تجربه بهتر بازی را تضمین می‌کند). هر دو نوع اتصال بی‌سیم و با سیم پشتیبانی می‌شوند، اگرچه نوع با سیم ارجحیت دارد؛ آنهایی که چاره‌ای به جز استفاده از نوع بی‌سیم ندارند، باید از یک روتر 5 گیگاهرتزی استفاده کنند.

در آن فضا همچنین بازی‌های رایگانی برای امتحان کردن این سرویس پس از دانلود رایگان برنامه روی تلویزیون هوشمند وجود دارد، در نتیجه شما می‌توانید کیفیت استریم را روی دستگاه خود آزمایش کنید.

منبع متن: pardisgame