بازی Pokemon توسط فروشگاه WalMart برای کنسول نیتندو سوئیچ لیست شد. چند وقت پیش فروشگاه WalMart بازی‌های Just Cause 4، Assassin’s Creed، Gears of War 5، Splinter Cell 7، Borderlands 3 و Rage 2 را لیست کرد که در نهایت بازی Rage 2 بصورت رسمی از سوی سازندگان تائید شد. حال این فروشگاه بازی Pokemon […]

بازی Pokemon برای کنسول نینتندو سوئیچ لیست شد

بازی Pokemon توسط فروشگاه WalMart برای کنسول نیتندو سوئیچ لیست شد.

چند وقت پیش فروشگاه WalMart بازی‌های Just Cause 4، Assassin’s Creed، Gears of War 5، Splinter Cell 7، Borderlands 3 و Rage 2 را لیست کرد که در نهایت بازی Rage 2 بصورت رسمی از سوی سازندگان تائید شد. حال این فروشگاه بازی Pokemon را برای کنسول نینتندو سوئیچ لیست کرده است.

با توجه به گزارش‌ها، صفحه بازی Pokemon برای مدتی حذف شد اما دوباره برروی فروشگاه WalMart قرار گرفت. بنابراین ممکن است که معرفی رسمی این بازی همانند بازی Rage 2 نزدیک باشد. نمی‌توان گفت که چنین بازی‌ای بصورت شانسی برروی فروشگاه WalMart قرار گرفته باشد، بنابراین می‌توان گفت که زمان معرفی این بازی نزدیک است.

با توجه به شایعات، این نسخه از بازی Pokemon که برای کنسول نینتندو سوئیچ لیست شده است، Pokemon Let’s Go نام دارد و بصورت دو نسخه متفاوت منتشر خواهد شد(Pikachu and Eevee).

با وجود منتشر شدن شایعات متعدد و لیست شدن این بازی توسط فروشگاه WalMart نباید این اخبار را جدی گرفت و باید منتظر معرفی رسمی این بازی از سوی استودیو the house of Kyoto بود. اگر این بازی واقعی باشد می‌تواند یکی از مهم ترین عناوین کنسول نینتندو سوئیچ در سال ۲۰۱۸ باشد. به احتمال زیاد از این بازی در کنفرانس خبری نینتندو در نمایشگاه E3 رونمایی خواهد شد.

منبع متن: gamefa