نامکو (Namco) با انتشار Dark Souls Remastered زودتر از تاریخ انتشار رسمی بر روی استیم، هدیه‌ی ویژه‌ای به دارندگان‌ رایانه‌های شخصی داده است. Dark Souls Remastered به طور رسمی فردا ۲۵ می منتشر خواهد شد. اما بازی بر روی شبکه استیم از دیشب در دسترس قرار گرفته است؛ آن هم بدون اطلاع قبلی از طرف […]

Dark Souls Remastered در استیم منتشر شد

نامکو (Namco) با انتشار Dark Souls Remastered زودتر از تاریخ انتشار رسمی بر روی استیم، هدیه‌ی ویژه‌ای به دارندگان‌ رایانه‌های شخصی داده است.

Dark Souls Remastered به طور رسمی فردا ۲۵ می منتشر خواهد شد. اما بازی بر روی شبکه استیم از دیشب در دسترس قرار گرفته است؛ آن هم بدون اطلاع قبلی از طرف ناشر بازی یعنی باندی نامکو.

کاربران استیم متوجه شده‌اند که بازی در کتابخانه آن‌ها آنلاک شده است و عده‌ای دیگر متوجه اضافه شدن دکمه خرید در صفحه فروشگاه بازی شده‌اند. این اتفاقی نادر است که معمولا شاهد آن نیستیم و اگر اختلافی هم در زمان انتشار بازی‌ها باشد در حد یکی دو ساعت بوده است نه بیش از یک شبانه‌روز.

به هر حال Dark Souls Remastered در حال حاضر روی شبکه استیم در دسترس قرار گرفته است. کسانی که قبلا بازی Dark Souls: Prepare to Die را خریداری کرده‌اند می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید این بازی بهره‌مند شوند که با این تخفیف قیمت بازی به ۲۰ دلار خواهد رسید. حجم بازی نیز کم و در حد ۶٫۶ گیگابایت است.

با این حال این بازی فعلا فقط برای دارندگان رایانه‌های شخصی در دسترس است و نسخه پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان بازی هنوز منتشر نشده است. تا این لحظه منتقدان واکنش‌های مثبتی نسبت به بازی داشته‌اند. جهت مشاهده نمرات بازی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید

منبع متن: gamefa