فروشگاه اگزو بار دیگر با یک سبد تخفیف از محصولات گیمینگ به میان شما آمده و پیشنهادات مناسب خود را تقدیم شما می نماید. از شما دعوت می­کنیم ضمن بررسی محصولات پیشنهادی ما را در کانال تلگرامی @exogame دنبال نمایید.

برند ریزر

کیبورد گیمینگ Deathstalker Chroma

این کیبورد فناوری نورپردازی اختصاصی این کمپانی یعنی کروما هم بهره می‌برد و می‌توان با استفاده از ۱۶/۸ میلیون رنگ، ظاهر بسیار زیبایی به کیبورد بخشید. ریزر این امکان را به کاربر می‌دهد تا از حالت‌های پیشفرض برای نورپردازی استفاده کند یا اینکه شخصا با تقسیم کیبورد به سه قسمت، نورپردازی منحصر‌به‌فرد خود را بسازد. همچنین طراحی این کیبورد کاملا استاندارد و دارای محل استراحت مچ دست است که باعث می‌شود هرگز در استفاده طولانی مدت دستان‌تان دچار خستگی نشود. 

نام محصول

قیمت

کیبورد گیمینگ Deathstalker Chroma

 

۵۱۰ هزار تومان

۴۳۰ هزار تومان



دسته ایکس باکس ۳۶۰  Sabertooth Elite

ریزر کمپانی تخصصی گیمینگ برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ کنترلری طراحی کرد که به کاربر بتواند قابلیت شخصی سازی بیشتری بدهد. ریزر که علاوه بر تخصص در زمینه ی گیمینگ در نام گذاری محصولات خود هم وسواس عجیبی دارد و همیشه اسم های عجیب و غریب و جذابی برای گیمرها انتخاب می کند. نام این گیم پدر سابر توث (Sabertooth) است که معنای آن موجودی است از تیره ی گربه سانان و چیزی شبیه به پلنگ که سال ها پیش منقرض شده است.

سابرتوث جدا از طراحی و نام گذاری خشن خود در هنگام استفاده بسیار راحت و دارای دکمه های قابل برنامه ریزی است. از نقاط قوت این محصول می توان به کیفیت ساخت بالا٬ روکش ضد تعریق٬ وزن کم٬ کلیدهای مناسب با قابلیت برنامه ریزی و گارانتی محصول اشاره کرد.

نام محصول

قیمت

دسته ایکس باکس ۳۶۰  Sabertooth Elite

 

۳۸۰ هزار تومان

۳۱۵ هزار تومان


هدفون ریزر مدل Adaro stereo

هدفون Adaro Stereo کمپانی ریزر سه ویژگی اصلی که از هر هدفونی انتظار داریم را یک جا دارد. این سه ویژگی صدای عالی، راحت بودن هدفون و سبک بودن آن هستند که باعث می‌شود بتوانید در هرجایی و بدون هیچ محدودیتی یک هدفون عالی را همراه خودتان داشته باشید.بالشتک‌های این هدفون بسیار نرم بوده و هدبند آن هم قابل تنظیم است و افرادی با هر اندازه سر می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین کیفیت بالای صدای این هدفون هم برای گوش دادن موسیقی با سبک‌های مختلف و هم برای انجام بازی‌های ویدیویی بسیار مناسب است.

نام محصول

قیمت

هدفون ریزر مدل Adaro stereo

 

۴۶۹ هزار تومان

۳۹۹ هزار تومان

برند لاجیتک

موس با سیم G403

در بازار امروز لوازم جانبی محصولات الکترونیک و البته گیمینگ، نام برند لاجیتک با سادگی در استفاده، دوام همراه شده است.

این شرکت با معرفی زیر سری Prodigy از محصولات گیمینگ خود شامل ماوس، کیبورد و هدست، رده ای را معرفی نموده که در عین داشتن کاربری معمولی و قیمت معقول، نیازهای کاربران مشکل پسند و سخت گیری چون گیمرهای حرفه ای را نیز تامین می نماید.

اوس مدل G403 نیز در دو نسخه با سیم و بدون سیم عرضه می شود، که عملکرد این دو نسخه هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد. برای این ماوس خوش دست  دو دکمه اضافه در زیر انگشت شصت (برای افراد راست دست) تعبیه شده، که عملکرد آنها قابل برنامه ریزی است.

لبته یک دکمه نیز برای تغییر دقت عملکرد (DPI) ماوس مذکور درست در بالای اسکرول تعبیه شده است. 

برای افرادی که سنگینی بیشتر ماوس را برای کنترل بهتر آن می پسندند، لاجیتک یک دیسک فلزی کوچک ۱۰ گرمی را در نظر گرفته که می توان آن را به انتهای دستگاه اضافه نمود تا وزنش افزایش بیابد.

به لطف نرم افزار اختصاصی، می توان عملکرد تمام دکمه های موجود روی کیبورد و ماوس سری Prodigy لاجیتک را به میل خود شخصی سازی کرد، و یا برخی از آنها را در زمان انجام بازی غیر فعال نمود، امکانی که به طور قطع برای گیمرهای بسیار خوشایند خواهد بود.

نام محصول

قیمت

موس با سیم G403

 

۴۲۰ هزار تومان

۳۸۰ هزار تومان


موس پد G440

ماوس‌پد گیمینگ G440 با سطحی یکنواخت و جنس پلی‌اتیلنی که دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای گیمرهایی باشد که به دقت در نشانه‌گیری و حرکت ماوس، اهمیت زیادی می‌دهند. این ماوس‌پد گیمینگ لاجیتک طوری طراحی شده تا برای جابه‌جایی‌های جزیی ماوس دقت بالایی داشته باشد و البته با اصطکاک بسیار کم عمل کند. ماوس‌پد گیمینگ G440 لاجیتک از سه‌لایه ساخته شده که لایه زیرین لاستیکی آن سبب شده تا بدون این‌که سر بخورد، در جای خود محکم قرار گیرد.

نام محصول

قیمت

موس پد G440

۱۳۵ هزار تومان

۱۱۰ هزار تومان

 

  دسته بازی بی سیم F710

گیم پد F710 لاجیتک، یک گیم پد بی سیم است که با دانگل USB به رایانه شخصی متصل می‌شود. تکنولوژی استفاده شده در F710، بلوتوث است.این هدست دارای موتورهای لرزشی دوگانه است که می‌تواند هنگام بازی کردن، شما را بیش از پیش در بازی غرق کند. لاجیتک، این گیم پذ را با الهام از گیم‌پدهای کنسولی طراحی کرده است و به همین دلیل این دسته، ارگونومی بسیار خوبی دارد. برای نصب دسته F710، کافی است که دانگل آن را به کیس کامپیوتر وصل کنید و به راحتی شروع به بازی کنید. کلیدهای این دسته، کاملا قابل برنامه‌ریزی بوده و حتی توانایی تقلید دستورات کیبورد و ماوس را هم دارد.

نام محصول

قیمت

  دسته بازی بی سیم F710

 

۲۱۰ هزار تومان

۱۹۰ هزار تومان

برند ایفورتک

موس گیمینگ ایفورتک مدل A70

موس ایفورتک مدل بلودی ای 70، از دسته ماوس هایی است که برای گیمرها طراحی شده است.

کلیدهای میکروسوئیچ اینفرارد با استفاده از تکنولوژی Light Strike و ارائه سرعت پاسخگویی 0.2 میلی ثانیه، تمامی دستورات شما را با سرعت بالایی دریافت کرده و عملکرد غیر قابل باوری را از خود به نمایش میگذارد

زمان پاسخگویی 0.2 میلی ثانیه و تنظیم حساسیت از 800 تا 4000 سی پی آی یک ویژگی غیرقابل صرفنظر است.

نام محصول

قیمت

موس گیمینگ ایفورتک مدل A70

 

۹۹ هزار تومان

۸۹ هزار تومان


موس گیمینگ AL90

نام محصول

قیمت

موس گیمینگ AL90

 

۱۶۸ هزار تومان

۱۳۸ هزار تومان

برند رپو

موس وایرلس رپو مدل T8 (غیر گیمینگ)

اگر بخواهیم موس T8 محصول کمپانی رپو را تعریف کنیم باید بگوییم:یک موس کاملا لمسی با امکان تعریف حالات مختلف انگشت گذاری.

این موس از تکنولوژی وایرلس با دقت بالا و بدون اختلال در فرکانس 5 گیگاهرتزبهره می برد.

سنسور لیزری پیشرفته برای حرکت دقیق و سریع روی سطوح گوناگون و بدنه‌ مقاوم از جنس آلیاژ آلومینیوم این موس را متمایر از هم رده های خود کرده است.عمر بالای شارژ باتری و طراحی کلاسیک و زیبا در دو رنگ مشکی و سفید از دیگر ویژگی های این محصول است.

نام محصول

قیمت

موس وایرلس رپو مدل T8 (غیر گیمینگ)

 

۲۲۰ هزار تومان

۱۷۰ هزار تومان


کمبو (موس و کیبورد گیمینگ) رپو مدل V110

رپو  همچنان به تاخت و تاز خود در زمینه ی تولید محصولات گیمینگ ادامه می دهد و این بار یک محصول جذاب دیگر را برای گیمرها عرضه کرده است: کیبورد و موس گیمینگ V110.  این کیبورد از بدنه پلاستیکی و با کیفیت ساخته شده  و جایی را بعنوان تکیه گاه دست طراحی کرده تا گیمر در استفاده های طولانی دچار مشکل و خستگی نشود. همزمان با پیشرفت ایسوس و ریزر در زمینه ی نورپردازی های جذاب در محصولات موس و کیبورد رپو هم جسورانه خود را وارد این تکنولوژی کرد و در این ست موس و کیبورد نورپردازی جذاب RGB را مشاهده خواهید کرد.  کیبورد از نوع سیمی و از طریق پورت USB به سیستم وصل می شود و دارای سرعت پاسخگویی بالایی در این زمینه است.

نام محصول

قیمت

کمبو (موس و کیبورد گیمینگ) رپو مدل V110

 

۱۹۰ هزار تومان

۱۶۲ هزار تومان


کیبورد گیمینگ رپو مدل V500 Alloy

یکی از تخصص های شرکت رپو با همه ی تازه کار بودنش این است که توانسته محصولات گیمینگ مطلوب را با قیمت مناسب به بازار ارائه نماید و همین امر باعث شده به تدریج نامی برای خود در بین گیمرها دست و پا کند. V500 Alloy از دسته ی کیبوردهای گیمینگ رپو است که از کلیدهای مکانیکال گیمینگ بهره می برد مقاومت در برابر آب٬ رنگ زیبا روی حروف٬ سرعت پاسخگویی مناسب از جمله ویژگی های این کیبورد است. عمر هر یک از ۸۷ کلیداین کیبورد در حد ۶۰ میلیون ضربه تخمین زده شده است که برای یک کیبورد گیمینگ مناسب است. 

نام محصول

قیمت

کیبورد گیمینگ رپو مدل V500 Alloy

 

۲۴۵ هزار تومان

۲۱۰ هزار تومان

 

کیبورد گیمینگ رپو مدل V720

رپو این بار برای گیمرها یک سورپرایز طراحی کرده: کیبورد گیمینگ V720

این کیبورد با بهره گیری از کلیدهای مکانیکال تا عمر ۶۰ میلیون ضربه برای آن پیش بینی می شود.  داشتن ۱۰۳ کلید و تجهیز آن ها به LED‌ هایی که  که هریک می‌توانند 16.8 میلیون رنگ تولید کند آن را تبدیل به رقیبی درخور توجه کرده است

یکی از مزایای کیبورد V720 حافظه‌ی داخلی آن است. تمام تنظماتی که روی کیبورد انجام می‌دهید، روی این حافظه‌ی داخلی قابل ذخیره‌شدن هستند و می‌توانید از کیبوردتان با تنظیمات اختصاصی خودتان در کامپیوترهای دیگر استفاده کنید.

نام محصول

قیمت

کیبورد گیمینگ رپو مدل V720

 

۴۸۰ هزار تومان

۴۳۵ هزار تومان

ما را در کانال تلگرام اگزو به نشانی @exogame دنبال نمایید.

منبع متن: pardisgame