اگر هنوز به موفقیتی که این عنوان برای سونی به ارمغان آورده است شک دارید، پس این خبر می‌تواند مدرک قانع کننده خوبی برای شما باشد.  طبق صحبت‌های آقای جان کودرا (John Kodera) رئیس شرکت پلی‌استیشن، طبق بیانیه‌ای که سرمایه‌گذاران ارائه داده‌اند، بازی توانسته است در تنها یک ماه، بیش از ۵ میلیون نسخه را […]

فروش ۵ میلیون نسخه‌ای God of War تنها در یک ماه

اگر هنوز به موفقیتی که این عنوان برای سونی به ارمغان آورده است شک دارید، پس این خبر می‌تواند مدرک قانع کننده خوبی برای شما باشد. 

طبق صحبت‌های آقای جان کودرا (John Kodera) رئیس شرکت پلی‌استیشن، طبق بیانیه‌ای که سرمایه‌گذاران ارائه داده‌اند، بازی توانسته است در تنها یک ماه، بیش از ۵ میلیون نسخه را به فروش برساند. این خبر به این معنی خواهد بود که این بازی یکی از برترین -اگر نگوییم برترین- بازی‌های سونی از لحاظ سرعت فروش می‌باشد و این یک رکورد برای بازی محسوب می‌شود.

همچنین این رکورد یکی از سریعترین فروش‌های این نسل در بین بازی‌های انحصاری محسوب می‌شود و توانسته است که بازی‌هایی همچون Pokemon X/Y، OmegaRuby/AlphaSapphire و Sun/Moon را پشت سر بگذارد. حتی چیزی نمانده که بازی در این زمینه از Super Mario Odyssey نیز پیشی بگیرد که در این صورت رکورد سریعترین فروش بازی‌های انحصاری در یک کنسول را خواهد شکست.

البته God of War لیاقت این جایگاه را دارد زیرا این بازی بسیار فوق‌العاده است. اگر هنوز شانس تجربه این بازی را پیدا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم هرچه سریعتر اقدام به تهیه آن کنید و از این شاهکار لذت ببرید. این عنوان به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شده است.

منبع متن: gamefa