اگر شما هم بعد از دیدن کنترلر Elite کنسول Xbox One، آرزو داشتید که کنترلر PS4ای که در دستانتان قرار دارد ناگهان به یک نسخه Elite تبدیل شود، باید بگویم حال رویایتان به واقعیت تبدیل شده زیرا قرار است یک مدل Elite رسمی برای این کنسول راهی بازار شود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، کمپانی Scuf Gaming قرار نسخه Elite کنترلرهای PS4 را بزودی روانه بازار کند.

کمپانی Scuf Gaming که بخاطر کنترلرهای پرتجمل، نمونه و بی‌نظیرش شهرت دارد، اخیرا اولین کنترلر رسمی‌ای که از سوی یک سازنده 3rd Party برای PS4 ساخته می‌شود را معرفی کرده است. این کنترلر در 2 مدل با سیم و بی‌سیم عرضه خواهد شد که قیمت‌هایشان به ترتیب 170 و 200 دلار خواهد بود، لازم به ذکر است شخصی سازی‌های اضافی قیمت را تغییر خواهند داد. این کنترلر تمام عیار قرار است حوالی ماه آگست، مطابق با ماه مرداد، عرضه شود. علاقه‌مندان می‌توانند از همین حالا اقدام به پیش‌خرید کنند.

یکی از تغییراتی که به وضوح به چشم می‌آید، تغییر مکان آنالوگ فرعی سمت چپ می‌باشد که ماننددسته Xbox، حال جای D-Pad قرار گرفته است. شما قادر به تعویض آنالوگ‌های خود، میان مدل کروی و یا مدل مرتفع، می‌باشید. این پروسه وقت گیر نخواهید بود از آنجایی که به لطف اتصال مغناطیسی عالی، به سادگی قاب برونی کنترلر را جدا نموده و آنالوگ‌های خود را تعویض می‌کنید. البته جدا نمودن قاب برونی تنها برای این کار نیست و شما در پوسته زیرین کنترلر خود، ابزاری را خواهید یافت که حتی می‌توانید با آن میزان لرزش وارده هنگام بازی‌کردن را تنظیم کنید.

مهم‌ترین مزیت این کنترلر، وجود 4 پدال با قابلیت شخصی‌سازی در پشت کنترلر می‌باشد. Scuf هم چنین بیان کرده است که مکانیزم این پدال‌ها در مقایسه با مدل‌های قبلی، بسیار پیشرفته‌تر می‌باشد. 2 عدد دکمه جدید با قابلیت شخصی‌سازی به این دوره از ساخته‌های این کمپانی اضافه شده است که به آن "دکمه‌های Sax" می‌گویند. دلیل وجود این 2، که نزدیک Triggerها قرار دارند، برای مواقعی است که کمترین میزان حرکت دست لازم و شما با کمی فشردن آن قادر به فعال کردنش خواهید بود.

برخلاف مدل‌های قبلی کنترلرهای Scuf، دیگر به منظور تنظیم کارکرد هر دکمه نیاز به یک کلید مغناطیسی نخواهد بود و صرفا بوسیله یک دکمه فرعی که در قسمت پایینی کنترلر قرار دارد شما قادر به انجام این کار خواهید بود. صفحه لمسی به شما اجازه تنظیم سطح صدای بازی، چت صوتی و همچنین قطع کردن کلیه چت‌های وارده را می‌دهد. یک عدد D-Pad دیسکی نیز به همراه کنترلر عرضه خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در رابطه با این کنترلر زیبا با ما به اشتراک بگذارید، درصورتی که امکانش باشد، آیا علاقه مند به خرید این کنترلر هستید؟

منبع متن: pardisgame