همان‌طور که می‌دانید، شرکت نینتندو قصد دارد تا قبل از عرضه عنوان Mario Tennis Aces به بازار، نسخه دمو این عنوان را عرضه کرده و از طریق آن، بازی‌بازان را در مسابقات قهرمانی آنلاین شرکت دهد. حال اطلاعات جالبی در مورد این نسخه منتشر شده‌اند. طبق اطلاعات بدست آمده، نسخه دمو Mario Tennis Aces در […]

اطلاعات جدیدی از نسخه دمو Mario Tennis Aces منتشر شد

همان‌طور که می‌دانید، شرکت نینتندو قصد دارد تا قبل از عرضه عنوان Mario Tennis Aces به بازار، نسخه دمو این عنوان را عرضه کرده و از طریق آن، بازی‌بازان را در مسابقات قهرمانی آنلاین شرکت دهد. حال اطلاعات جالبی در مورد این نسخه منتشر شده‌اند.

طبق اطلاعات بدست آمده، نسخه دمو Mario Tennis Aces در فروشگاه دیجیتالی نینتندو آمریکا منتشر شده است اما ظاهراً کاربران نمی‌توانند هیچ کدام از بخش‌های آن را تجربه کنند؛ ظاهراً باید تا تاریخ ۱۱ خرداد (۱ ژوئن)، که با زمان برگزاری مسابقات آنلاین بازی مصادف است، صبر کنیم.

 در این فاصله بیائید تا شخصیت‌های قابل بازی این نسخه را بررسی کنیم:

Mario

قهرمان مشهور و سیبیلو با لباس تنیس جدیدی در بازی حاضر می‌شود. از آن جایی که ماریو در بخش‌های قدرت ضربات و سرعت متعادل شده است، بهترین انتخاب برای کسانی بوده که تازه بازی را آغاز کرده‌اند.

Yoshi

یوشی یک شخصیت سرعتی است. با استفاده از پا‌های سریع یوشی می‌توانید به سرعت خود را به توپ‌های دور برسانید.

Peach

پیچ، پرنسس پادشاهی قارچ‌ها، یک شخصیت تکنیکی است. وی دارای ویژگی‌های کنترل توپ بی‌نظیر و حرکات پای عالی بوده و حتی می‌تواند توپ را به گوشه‌‌ی منطقه زمین هم برساند. این شخصیت زمانی عالی است که بخواهید حریف خود را از یک سمت زمین به سوی دیگر بکشانید.

Bowser

همان‌طور که هیکل‌ بزرگش نشان می‌دهد، وی یک شخصیت قدرتمند است که می‌تواند تعداد زیادی ضربه را با سرعت بالا به سمت حریف شلیک کند. با استفاده از قدرت وی‌ ‌می‌توانید بر روی حریف خود فشار بیاورید.

شما می‌توانید از همین حالا نسخه دمو را با حجم ۳۹۲ مگابایت دریافت کنید.

عنوان Mario Tennis Aces در تاریخ ۱ تیر (۲۲ ژوئن) به صورت انحصاری بر روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa