اکانت رسمی بازی Titanfall در اینستاگرام یک ویدئوی مرموز گذاشته است که خبر از چیزی برای فردا می‌دهد. در زیر این ویدئو نوشته شده است “۵/۲۶/۲۱۰۸ Incoming Transmition” و این پست توسط طراح ارشد انیمیشن استودیوی Respawn گذاشته شده است. با توجه به اینکه شخص آپلود کننده‌ی ویدیو یک طراح ارشد است می‌توان امیدوار بود […]

اکانت رسمی Titanfall از اتفاقی بزرگ برای فردا خبر می‌دهد

اکانت رسمی بازی Titanfall در اینستاگرام یک ویدئوی مرموز گذاشته است که خبر از چیزی برای فردا می‌دهد. در زیر این ویدئو نوشته شده است “۵/۲۶/۲۱۰۸ Incoming Transmition” و این پست توسط طراح ارشد انیمیشن استودیوی Respawn گذاشته شده است. با توجه به اینکه شخص آپلود کننده‌ی ویدیو یک طراح ارشد است می‌توان امیدوار بود که این ویدئو به مطلبی مهم اشاره داشته باشد.

آیا فردا قرار است از Titanfall 3 رونمایی شود؟ با توجه به اینکه نسخه‎ی دوم بازی یک تجربه‌ی فوق‌العاده بود قطعا امیدواریم که اینطور باشد. فقط امیدواریم امسال الکترونیک آرتس دیگر Titanfall را نزدیک به عرضه‌ی Battlefield عرضه نکند. این ویدئو به هرچه اشاره داشته باشد تا فردا مشخص خواهد شد.

بازی Titanfall 2 برای هر سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و موفق شد به یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی این نسل تبدیل شود و یک تجربه‌ی بخش داستانی فوق‌العاده را عرضه کند.

منبع متن: gamefa