Battlefield V

سری Battlefield از شرکت EA همیشه یک پریمیوم پس داشتند اما حالا وارد سال 2018 شده‌ایم و این نوع کسب‌وکار دیگر قدیمی به حساب می‌آید و به همین ترتیب، EA و DICE پریمیوم پس را از Battlefield V حذف کرده‌اند.

اما صد البته داستان اینجا تمام نمی‌شود. منطقی است که چیزی جایگزین پریمیوم پس شود ولی چه چیزی؟ برای پاسخ به این سوال، به موردی غیر از یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های جهان فعلی یعنی Fortnite نگاه نکنید.

اگر آشنا نیستید، باید بگوییم که Fortnite چیزی به نام بتل پس (Battle Pass) دارد. هر فصل شامل بتل پس خود می‌شود و هر کدام دارای مجموعه چالش‌ها و پاداش‌های منحصر به‌فرد خود هستند. این چالش‌ها و پاداش‌ها فصل به فصل تغییر می‌کنند و Battlefield V هم دقیقا چنین کاری را با نامی متفاوت انجام می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GamesRadar، بازی Battlefield V سرویس زنده خود را Tides of War می‌نامد و این حالت یک ماه پس از انتشار بازی اصلی در 19 اکتبر (27 مهر) در دسترس قرار می‌گیرد. Tides of War به جای "فصل"، به بازیکنان "Chapterها" را برای تجربه ارائه می‌دهد. هر Chapter بین 2 تا 3 ماه قابل تکمیل است (مدت زمان دقیق مشخص نشده) و شامل رویدادهای چندنفره با تم مخصوص، ماموریت‌های Co-Op و War Stories می‌شود. هنگامی که یک Chapter را به اتمام برسانید، دیگر نمی‌توانید به آن باز گردید و مجددا به تجربه‌اش بپردازید. 

به‌طور ساده‌تر، Tides of War عملا همان پریمیوم پس محسوب می‌شود اما به تکه‌های کوچک‌تر و همچنین قابل هضم‌تری تقسیم شده است.

منبع متن: pardisgame