بازی Devil May Cry 5 به احتمال یکی از بدترین بازی‌ها در زمینه‌ی مخفی نگه داشتن روند توسعه است. تقریبا مطمئن هستیم که این بازی در E3 امسال حضور خواهد داشت ولی اگر شما هنوز این موضوع را باور نکرده‌اید این خبر را دنبال کنید. Daniel Southworth صداپیشه‌ی شخصیت محبوب Virgil در سری بازی‌های DMC، […]

صداپیشه‌ی بازی DMC از حضور این بازی در E3 خبر می‌دهد

بازی Devil May Cry 5 به احتمال یکی از بدترین بازی‌ها در زمینه‌ی مخفی نگه داشتن روند توسعه است. تقریبا مطمئن هستیم که این بازی در E3 امسال حضور خواهد داشت ولی اگر شما هنوز این موضوع را باور نکرده‌اید این خبر را دنبال کنید.

Daniel Southworth صداپیشه‌ی شخصیت محبوب Virgil در سری بازی‌های DMC، امروز در اکانت خود مطلبی را منتشر کرد که اشاره به رونمایی بازی در E3 امسال دارد.

همانطور که شایعه‌ها و اطلاعات لو رفته از این بازی اشاره داشتند به نظر می‌رسد Virgil در داستان این نسخه حضور خواهد داشت. در طول یک سال گذشته شایعه و اطلاعات زیادی از بازی DMC 5 به بیرون درز کرد که به نظر می‌رسد این شایعه‌ها بیشتر رنگ حقیقت داشته‌اند.

نسخه‌ی کالکشن بازی DMC هم اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان بوده و اگر سیاست‌های شرکت تغییر نکرده باشد نسخه‌ی پنجم نیز برای هر سه کنسول عرضه خواهد شد.

 

منبع متن: gamefa