به تازگی یک وب‌سایت لهستانی با نام Graczpospolita ادعا می‌کند که عنوان Dying Light 2 هم‌اکنون در حال توسعه بوده و استودیوی تک‌لند این عنوان را طی رویداد E3 2018 رسماً معرفی خواهد کرد. عنوان Dying Light  را بدون شک می‌توان یکی از بهترین عناوین زامبی محور به شمار آورد؛ عنوانی که به لطف پشتیبانی شرکت سازنده‌ی آن […]

شایعه: Dying Light 2 در E3 2018 معرفی می‌شود

به تازگی یک وب‌سایت لهستانی با نام Graczpospolita ادعا می‌کند که عنوان Dying Light 2 هم‌اکنون در حال توسعه بوده و استودیوی تک‌لند این عنوان را طی رویداد E3 2018 رسماً معرفی خواهد کرد.

عنوان Dying Light  را بدون شک می‌توان یکی از بهترین عناوین زامبی محور به شمار آورد؛ عنوانی که به لطف پشتیبانی شرکت سازنده‌ی آن یعنی استودیوی تک‌لند هنوز هم طرفداران زیادی دارد. حال به تازگی وب‌سایت لهستانی Graczpospolita و به نقل از کارمندان سابق استودیوی تک لند از این موضوع خبر می‌دهد که نسخه‌ی دوم این عنوان یعنی Dying Light 2 در حال توسعه بوده و استودیوی تک‌لند طی رویداد E3 2018 رسماً این عنوان را معرفی و از آن رونمایی خواهد کرد. به گفته‌ی منبع مورد نظر، استودیوی تک‌لند هم اکنون سخت مشغول آماده سازی تریلری با کیفیت بالا برای معرفی و نمایش این عنوان طی رویداد E3 2018 می‌باشد. همچنین سازندگان در تلاش هستند تا بخش بتل رویال به مانند آن‌چه در بسته‌ی الحاقی Bad Blood مشاهده کرده‌ایم را نیز به نسخه‌ی دوم اضافه کنند.

این‌که نسخه‌ی جدیدی از عنوان محبوب Dying Light در دست توسعه است شاید موضوع عجیبی نباشد و احتمالاً استودیوی تک‌لند قصد معرفی این عنوان را مدت‌ها پیش داشته اما به دلیل پشتیبانی از نسخه‌ی اول و عرضه‌ی بسته‌های الحاقی، این موضوع را به تاخیر انداخته است. خصوصاً این‌که استودیوی تک‌لند اخیراً اعلام کرده بود که بر‌روی توسعه‌ی دو عنوان AAA جدید کار می‌کند که یکی از آن‌ها ممکن است Dying Light 2 باشد. در هر صورت به نظر می‌رسد E3 امسال مملو از سوپرایز خواهد بود.

منبع متن: gamefa