الکترونیک آرتس (Electronic Arts) تایید کرد که زمان انتشار Battlefield 5 دو نوع واحد پولی در این عنوان وجود خواهد داشت. البته هنوز نامی برای این دو نوع پول در نظر گرفته نشده است اما مطمئنا بازیکنان با نحوه‌ی عملکرد آن‌ها آشنا هستند. اولین واحد پولی از طریق بازی کردن Battlefield 5 به دست می‌آید، نوع […]

دو نوع واحد پولی در Battlefield 5 وجود خواهد داشت

الکترونیک آرتس (Electronic Arts) تایید کرد که زمان انتشار Battlefield 5 دو نوع واحد پولی در این عنوان وجود خواهد داشت. البته هنوز نامی برای این دو نوع پول در نظر گرفته نشده است اما مطمئنا بازیکنان با نحوه‌ی عملکرد آن‌ها آشنا هستند.

اولین واحد پولی از طریق بازی کردن Battlefield 5 به دست می‌آید، نوع دیگر از طریق پرداخت پول واقعی قابل دست یابی است که شما می‌توانید از آن پول برای شخصی‌سازی استفاده کنید. حال با توجه به اینکه دیگر شاهد Premium Pass در Battlefield 5 نخواهیم بود. این نوع پرداخت، بخش بزرگی از بازی را به خود اختصاص می‌دهد. البته الکترونیک آرتس قول داده که این نوع پرداخت تاثیری بر روی گیم‌پلی نداشته باشد و فقط برای شخصی‌سازی وسایل کاربرد خواهد داشت. همچنین الکترونیک آرتس تایید کرده که شاهد لوت باکس در Battlefield 5 نخواهیم بود.

مطمئنا می‌توان بدون خرج کردن پول واقعی و از طریق بازی کردن Battlefield 5 و یا در طی رویداد‌های خاص به تمام آن آیتم‌ها دست یافت، اما همه چیز به صبر و شکیبایی بازیکن بستگی دارد. با نزدیک شدن با زمان انتشار، جزییات بیشتری از این بخش منتشر خواهد شد. بازی Battlefield 5 در تاریخ جمعه ۲۷ مهر ماه (۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa