Far Cry 5

یو‌بیسافت جزئیات جدیدی به همراه تاریخ انتشار برای اولین بسته الحاقی داستانی Far Cry 5 منتشر کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech ، این بسته الحاقی "ساعت تاریکی" نام داشته و قضایای آن در ویتنام جریان دارد. در توضیحات این بسته الحاقی از طرف یوبیسافت آمده است :

"ساعت تاریکی گیمر‌ها را به درون یک ویتنام جنگ زده می‌برد. جایی‌که آن‌ها تجربیات دردآور "وندل ردلر"(Wandel Redler) از نسخه اصلی Far Cry 5 را درک می‌کنند. ساعت تاریکی گیمرها را از مناطق روستایی مونتانا به جنگلی خطرناک می‌برد. جایی‌که آن‌ها باید همدستان زندانی خود را آزاد کنند، نیروهای محلی کونگ و ارتش ویتنام شمالی را نابود کنند و برای بازگشت به خانه مبارزه کنند.

همچنین این بسته الحاقی دارای ویژگی‌ها و تجهیزات جدیدی خواهد بود که از جمله آن می‌توان به دو حالت جدید قابل بازی اشاره کرد که پس از به اتمام رساندن ساعت تاریکی قابل بازی خواهند بود. حالت بقا و حالت فیلم اکشن. در حالت بقا گیمر اجازه محدودی برای بارگذاری اسلحه دارد که باعث تجربه چالش‌برانگیزی خواهد شد. حالت فیلم اکشن که وجود بارگذاری‌های زیاد اسلحه در آن باعث تجربه ای با اکشن و هیجان بیشتر خواهد شد.

در بخش Far Cry Arcade نیز گیمر‌ها به امکانات جدید بسته الحاقی دسترسی خواهند داشت. سازندگان نقشه می ‌توانند از این امکانات جدید در نقشه های موجود خود استفاده کنند و یا نقشه‌های جدیدی با زمینه بسته الحاقی ساعت تاریکی به وجود آورند."

بسته الحاقی ساعت تاریکی در تاریخ 15 خرداد قابل دسترسی خواهد بود. اما ویژگی های جدید ویتنام برای بخش Far Cry Arcade هم اکنون قابل دریافت می‌باشد . علاوه بر ساعت تاریکی Far Cry 5 شامل 2 بسته الحاقی دیگر نیز خواهد بود. در ادامه شما را به مشاهده تریلر معرفی ساعت تاریکی دعوت می‌کنیم .

                             

دانلود به صورت SD - دانلود به صورت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame