بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، ظاهراً قرار است شاهد عرضه عنوان جذاب و عجیب Superhot بر روی کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. در طی رویداد Digital Dragons که در کشور لهستان برگزار شد، وب‌سایت Destructoid موفق شد تا با آقای پیوتر ایوانیکی (Piotr Iwanicki)، کارگردان عنوان […]

کارگردان Superhot دوست دارد این بازی را بر روی نینتندو سوییچ عرضه کند

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، ظاهراً قرار است شاهد عرضه عنوان جذاب و عجیب Superhot بر روی کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

در طی رویداد Digital Dragons که در کشور لهستان برگزار شد، وب‌سایت Destructoid موفق شد تا با آقای پیوتر ایوانیکی (Piotr Iwanicki)، کارگردان عنوان Superhot مصاحبه‌ای انجام دهد. این کارگردان اعلام کرد که برای نسخه نینتندو سوییچ برنامه‌هایی در نظر دارد.

برنامه‌هایی برای آن وجود دارند. این بازی برای کنسول نینتندو عرضه می‌شود.

من یک مشکلی دارم که همه چیز رو همان اول می‌گویم اما قطعاً ما برنامه‌هایی داریم و حتی برخی کار اولیه نیز انجام داده‌ایم. هنوز تاریخ یا چیز دیگری مشخص نشده است اما به نظر من بازی باید برای نینتندو سوییچ عرضه شود. سوییچ یک کنسول جالب و خلاقانه است. [نینتندو] چیزی را دوباره کشف کرد که قبلاً وجود داشت. این شرکت کار خودش را خوب بلد است و Superhot کاملاً مناسب این کنسول است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا دوست دارید شاهد Superhot بر روی کنسول نینتندو باشید؟

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع متن: gamefa