Green Hell

Green Hell یک بازی "شبیه ساز بقای روان‌شناسانه" است که بازیکنان را تنها، اغلب بی‌سلاح، و بدون حافظه‌ای از این که چگونه به اینجا آمده‌اند، در اعماق جنگل بارانی آمازون قرار می‌دهد. تنها ابزاری که در دست دارید، یک رادیو است که از آن صدایی به طور عجیب آشنا پخش می‌شود و شما را در این راه هدایت می‌کند. بقا و فرار، اسم این بازی است، ولی البته به همین سادگی‌ها هم نیست.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت pcgamer، شرکت ناشر، Creepy Jar، از سازندگان قبلی استودیوی Dying Light، یعنی Techland تشکیل شده است، که واقع‌گراییِ همان بازی، شامل نیاز به مقابله با انگل‌ها، زخم‌ها، و عفونت‌ها را ترویج می‌کند؛ جنبه‌ای از نمردن که معمولا در بازی‌های ویدئویی به سادگی از آن می‌گذرند. شما می‌توانید صحنه‌های کوتاهی از این واقع‌گرایی را در تریلر این بازی ببینید. استرس روان‌شناسانه ناخوشایند این بازی برای سلامتی شما عوارض دارد؛ تنهایی بی‌انتها، شما را از پا در خواهد آورد.

ولی در این بازی چیزهایی بیشتر از فقط بقا وجود دارد؛ در این بازی همچنین رازی نهفته است که باید حل شود. همان‌طور که در جنگل، و با کمک رادیوی قابل اعتمادتان پیش می‌روید، در مورد اینکه چرا اینجا هستید، اطلاعات بیشتری کسب می‌کنید، "و چیزی که کشف می‌کنید، شاید بدتر از آن چیزی باشد که برای بقا، سرسختانه با آن می‌جنگیدید.".

البته تمام آنچه می‌دانیم، خیلی مبهم است. خوشبختانه شرکت Creepy Jar همچنین تریلری 20 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را قرار داده که نشان می‌دهد شما چگونه باید طی چند روز اول بازی در این جنگل زنده بمانید (یا نمانید!). اگرچه تا نسخه نهایی بازی راه زیادی در پیش است، اما به نظر می‌رسد بازی پیشرفت خوبی داشته است.

انتظار می‌رود که نسخه Early Access بازی Green Hell، اوایل این تابستان عرضه شود.

در ادامه هم تصاویری از این بازی را می‌بینید.

Green Hell

Green Hell

Green Hell

Green Hell

Green Hell

Green Hell

Green Hell

منبع متن: pardisgame