بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire، ساخته استودیوی ابسیدیان اینترتینمنت (Obsidian Entertainment)، پس از عرضه با تحسین منتقدان روبرو شد و یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی امسال محسوب می‌گردد. به همین جهت، این استودیو تصمیم گرفته تا با عرضه بسته‌های الحاقی متعدد، پشتیبانی مناسبی از این بازی داشته باشد. جدیدترین بسته الحاقی بازی مورد بحث […]

بسته الحاقی جدید بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire در دسترس قرار گرفت

بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire، ساخته استودیوی ابسیدیان اینترتینمنت (Obsidian Entertainment)، پس از عرضه با تحسین منتقدان روبرو شد و یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی امسال محسوب می‌گردد. به همین جهت، این استودیو تصمیم گرفته تا با عرضه بسته‌های الحاقی متعدد، پشتیبانی مناسبی از این بازی داشته باشد. جدیدترین بسته الحاقی بازی مورد بحث که Rum Runner’s Pack نام دارد، در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است.

این بسته الحاقی جدید، علاوه بر آیتم‌های تازه، شخصیت‌ها و محیط‌های جدید، یک شخصیت همراه زن به نام Mirke را نیز شامل می‌شود که بازی‌بازان می‌توانند آن را به استخدام خود در آورند. همچنین سازندگان این بازی وعده داده‌اند که پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدیدی از جمله تغییر ظاهری شخصیت در هر نقطه از بازی نیز در راه است. انتظار می‌رود که این موارد همراه با عرضه بسته الحاقی Beard and Hair Pack در اوایل ماه ژوئن به صورت رایگان در دسترس قرار بگیرند.

بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire سه بسته گسترش دهنده نیز در قالب سیزن پس (Season Pass) 25 دلاری‌‌اش دریافت خواهد کرد. این بسته‌های گسترش دهنده Beast of Winter، The Forgotten Sanctum and Seeker و Slayer, Survivor نام دارند. هر کدام از این بسته‌های گسترش دهنده به صورت جداگانه با قیمت ۱۰ دلار در دسترس قرار خواهند داشت.

بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa