اگر شما نیز از دوست داران عناوینی چون Monster Hunter می‌باشید و درهمین حال، می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت درکنار این عنوان داشته باشید، می‌توانید از همین الان دست به تجربه بتای عمومی عنوان Dauntless بزنید. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، شما از امروز می‌توانید بتای این عنوان را تجربه کنید، هرچند ممکن است مشکلات بسیاری را در زمینه وصل شدن به سرورهای بازی داشته باشید.

عنوان Monster Hunter ممکن است هنوز چند ماهی به عرضه‌اش برای پلتفرم PC مانده باشد، اما بازیکنان می‌توانند به آلترناتیوهایی چون Dauntless مراجعه کنند که از قضا بتای عمومی اش به تازگی آغاز شده است. این عنوان یک نقش آفرینی اکشن می‌باشد که قرار است بصورت Free-to-Play عرضه شود. همچون ساخته‌ی Capcom، شما در Dauntless در نقش شکارچیان قرار دارید که باید باذ یکدیگر همکاری کرده تا هیولاهای مختلف را در جزایر مختلف شکار کنید. 4 بازیکن می‌توانند بطور همزمان با یکدیگر یک گروه را تشکیل دهند و بوسیله سلاح ها و ابزار مختلف شکار کنند.

برای تجربه این بازی می‌توانید به وب سایت بازی مراجعه کرده و به سادگی دانلود را آغاز کنید، فقط لازم به ذکر است که همچون دیگر عناوین آنلاین، این بازی نیز درحال حاضر از یک سری مشکلات در قبال سرورها رنج می‌برد اما سازندگان گفته‌اند که از این موارد آگاه بوده و درحال رفع مشکل می‌باشند. طبق گفته آن‌ها، کلیه بسته‌های افزایشی یا به اصطلاح Expansionها در آینده بصورت رایگان عرضه خواهند شد. با این حال علاقه‌مندان می‌توانند آیتم‌های تزئینی برای شخصیت‌های خود خریداری کنند اما سازندگان تاکید ویژه‌ای داشتند که این آیتم‌ها تنها و تنها استفاده ظاهری دارند. لووت باکسی در بازی وجود نخواهد داشت.

 دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

آیا شما به تجربه بتای عمومی علاقه دارید؟

منبع متن: pardisgame