به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، بنابر آخرین داده‌هایی که Microsoft منتشر کرده، عنوان State of Decay 2 میزبان 1 میلیون بازیکن بوده است.

طبق اطلاعاتی که بر روی Xbox Wire منتشر شده، تا به حال حدود 675 میلیون Undead در بازی کشته شده‌اند، حدود 6 میلیون محموله غذایی مصرف شده و بیشتر از 6 میلیون ابزار آتش‌بازی و ایجاد صوت در بازی استفاده شده است.

"درحالی که به پایان اولین هفته آخرالزمانی خود می‌رسیم، ما می‌خواستیم به 1 میلیون بازیکن حاضر، خوش‌آمد گفته و از آن‌ها تشکر کنیم که به تجربه State of Decay 2 پرداخته‌اند، از اهدافمان یعنی رسیدن به 1 میلیون بازیکن را حقیقی کرده و به سوال اینکه "چگونه زنده خواهید ماند؟" پاسخ داده‌اند. از زمان دسترسی زودهنگام بازی در 18 می و عرضه رسمی آن در تاریخ 22 می، ما میزبان 1 میلیون بازیکن در سرتاسر جهان بوده‌ایم که داستان‌های خود را در سبک بقا ساخته‌اند. از زمان عرضه تا به حال، حدود 6 میلیون ساعت گیم‌پلی ضبط شده‌است، همچنین ما شاهد 3.5 میلیون ساعت گیم‌پلی از طریق شبکه‌های Mixer، Twitch و YouTube بودیم که در حدود 41000 شبکه مختلف پخش شده‌اند."

نسخه دوم این عنوان، برخلاف نسخه اول که از مشکلات فراوانی رنج می‌برد، استقبال گرمی را تجربه کرده‌ است، هرچند که کماکان نیازمند بهینه سازی‌های بیشتری است. شما می‌توانید این بازی را به قیمت 29.99$ از فروشگاه Microsoft تهیه کرده و یا به قیمت 9.99$ بصورت ماهانه، از طریق Xbox Game Pass آن را تجربه نمایید.

منبع متن: pardisgame