زمان زیادی تا برگزاری بیست و چهارمین رویداد عظیم E3 نمانده است و طرفداران از همین حالا بی‌صبرانه منتظرند تا بیش از پیش با آثار مورد انتظار خود آشنا شوند. همان طور که قبلا اشاره کردیم، برنامه‌های Sony در E3 2018 به چهار عنوان انحصاری این شرکت یعنی Death Stranding، The Last of Us: Part II، Spider-Man و ساخته استودیو Sucker Punch یعنی Ghost of Tsushima اختصاص می‌یابد.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از pushsquare، آقای "بیل هارپر"، کارگردان انیمیشن بازی Ghost of Tsushima، تصویر بسیار جالبی را در رابطه با این عنوان پرطرفدار به اشتراک گذاشته که حضور پررنگ سامورایی مرموز ما را در E3 2018 به بهترین شکل ممکن تایید می‌کند.

اگر به خوبی با استودیو Sucker Punch آشنایی داشته باشید، مطمئنا شما نیز همچون ما در پردیس‌گیم منتظر لذت بردن از کنترل‌های ابریشمی، حرکات آکروباتیک و سلاخی کردن‌های برق‌آسای یار ژاپنی خود خواهید بود چرا که عملی کردن این ویژگی‌ها تنها از عهده این استودیوی آمریکایی بر‌می‌آید.

در آخر، آیا Ghost of Tsushima می‌تواند همچون دیگر آثار بزرگ شرکت Sony موفق ظاهر شود؟ خوشحال می‌شویم که دیدگاهتان را با دیگر پردیسی‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame