مدتی می‌شود که الکترونیک آرتس (EA) با ارائه یک عنوان واقع‌گرایانه و تمام فنی توانسته است از دیگر عناوین فوتبال پیشی گرفته و به یکه تاز این عناوین تبدیل شود؛ با این وجود اگر الکترونیک آرتس مواظب نباشد ممکن است کونامی (Konami) با لایسنس‌های لیگ‌های مختلف از جمله لیگ روسیه برای عنوان Pro Evolution Soccer […]

کونامی لایسنس لیگ روسیه برای PES 2019 را تائید کرد

مدتی می‌شود که الکترونیک آرتس (EA) با ارائه یک عنوان واقع‌گرایانه و تمام فنی توانسته است از دیگر عناوین فوتبال پیشی گرفته و به یکه تاز این عناوین تبدیل شود؛ با این وجود اگر الکترونیک آرتس مواظب نباشد ممکن است کونامی (Konami) با لایسنس‌های لیگ‌های مختلف از جمله لیگ روسیه برای عنوان Pro Evolution Soccer از آن‌ها پیشی بگیرد. 

طبق اعلامیه‌ای که کونامی منتشر کرده است، به غیر از لیگ روسیه، شش لیگ دیگر نیز برای PES 2019 لایسنس شده‌اند. این اولین بار است که PES لایسنس لیگ روسیه را به دست می‌آورد. این موضوع می‌تواند به PES کمک کند تا با ارائه لیگ‌های منحصر به فرد و واقعی بتواند یارای مقاومت با عنوان قدرتمند FIFA داشته باشد. PES 2019 قرار است ۲۸ آگوست (۶ شهریور ۹۷) منتشر شود. در نسخه استاندارد بازی عکس فیلیپ کوتینیو (Phillippe Coutinho) بر روی کاور بازی قرار دارد. در نسخه ویژه بازی هم که ۱۰ دلار گران‌تر است عکس دیوید بکهام (David Beckham) رو کاور قرار دارد؛ همچنین این نسخه محتویاتی اضافی نیز به همراه دارد.

بازی قرار است برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گیرد. نظر شما در مورد این اتفاق چیست؟ آیا PES می‌تواند با لایسنس این لیگ‌ها که چندان هم مطرح نمی‌باشند گوی رقابت را از چنگال FIFA برباید؟

منبع متن: gamefa