چندی پیش شرکت یوبی‌سافت از برنامه‌های خود برای نمایشگاه E3 2018 پرده‌برداری و جزئیات آن را منتشر کرد. علاوه بر وعده سورپرایزهای خاص برای کنفرانس خبری این شرکت فرانسوی، فهرست بازی‌هایی که این شرکت با خود به این نمایشگاه می‌آورد نیز منتشر شد که بازی Beyond Good and Evil 2 هم در آن قرار دارد. […]

Beyond Good and Evil 2 در E3 2018 نمایشی خصوصی خواهد داشت

چندی پیش شرکت یوبی‌سافت از برنامه‌های خود برای نمایشگاه E3 2018 پرده‌برداری و جزئیات آن را منتشر کرد. علاوه بر وعده سورپرایزهای خاص برای کنفرانس خبری این شرکت فرانسوی، فهرست بازی‌هایی که این شرکت با خود به این نمایشگاه می‌آورد نیز منتشر شد که بازی Beyond Good and Evil 2 هم در آن قرار دارد. محتمل‌ترین گزینه نمایش تریلر جدید این بازی است اما اینطور که پیداست، دسته‌ای از افراد خوش‌شانس چیزهای بیشتری از این بازی مورد انتظار خواهند دید.

این گفته بدان جهت است که برخی از اعضای برنامه Space Monkey قادر خواهند بود دمویی از بازی Beyond Good and Evil 2 را به صورت خصوصی تماشا کنند. این برنامه برای همه افرادی که خواهان بدست آوردن اطلاعات جدید از این بازی هستند، در دسترس قرار دارد.

یوبی‌سافت (Ubisoft) برخی از اعضای برنامه Space Monkey را انتخاب و بلیط E3 2018 را برای تماشای دمویی از بازی مورد بحث در تاریخ پنج شنبه ۲۴ خرداد ماه (۱۴ ژوئن) تقدیمشان خواهد کرد. متاسفانه این شرکت هزینه ایاب و ذهاب و اقامت این افراد را تقبل نخواهد کرد.

یوبی‌سافت در این خصوص ابراز کرد:

تیم توسعه Beyond Good and Evil 2 در حال آماده سازی نمایشی خصوصی از این بازی برای عده‌ای خاص از برنامه Space Monkey در رویداد E3 امسال در لس آنجلس کالیفرنیا است. این فرصتی منحصر به فرد برای دیدن روند توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 و ملاقات با تیم سازنده آن از نزدیک و به صورت شخصی است!

کنفرانس شرکت یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2018 روز دوشنبه دوشنبه ۲۱ خرداد ماه (۱۱ ژوئن) برگزار خواهد شد. این شرکت مدتی قبل، ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Beyond Good and Evil 2 منتشر ساخت و پس از آن نیز شاهد انتشار اطلاعات بسیاری از این عنوان بودیم که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

در حال حاضر هیچ تاریخ انتشار و پلتفرم مقصد مشخصی برای بازی Beyond Good and Evil 2 اعلام نشده است. پیش‌بینی می‌شود که بازی Beyond Good and Evil 2 به احتمال زیاد بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر گردد.

منبع متن: gamefa