اگر شما هم یکی از طرفداران مجموعه Xenoblade Chronicles هستید، خبر‌های خوبی برایتان داریم. در این هفته نسخه فیزیکی موسیقی‌های عنوان Xenoblade Chronicles 2 در کشور ژاپن عرضه شد اما نکته جالب این است که علاوه بر دیسک‌های موسیقی، کتابچه کوچکی نیز به همراه این بسته به دست طرفداران رسید. طبق گفته‌های خریداران، این کتابچه […]

مانولیث سافت قصد دارد تا علاوه بر ادامه سری Xenoblade، یک IP جدید نیز بسازد

اگر شما هم یکی از طرفداران مجموعه Xenoblade Chronicles هستید، خبر‌های خوبی برایتان داریم. در این هفته نسخه فیزیکی موسیقی‌های عنوان Xenoblade Chronicles 2 در کشور ژاپن عرضه شد اما نکته جالب این است که علاوه بر دیسک‌های موسیقی، کتابچه کوچکی نیز به همراه این بسته به دست طرفداران رسید. طبق گفته‌های خریداران، این کتابچه محتویات جالبی در بر دارد.

این کتابچه حاوی گفت و گویی دوستانه بوده که میان آقایان تتسویا تاکاهاشی (Tetsuya Takahashi)، رئیس استودیو مانولیث سافت (Monolith Soft) و کو کوجیما (Koh Kojima)، کارگردان سری Xenoblade Chronicles صورت گرفته است. این دو در مورد علاقه خود نسبت به ادامه مجموعه Xenoblade صبحت کرده و اشاره کردند که دوست دارند علاوه بر ساخت دنباله‌ای برای Xenoblade Chronicles X و همچنین توسعه عنوان Xenoblade Chronicles 3، بر روی یک IP جدید نیز کار کنند. آقای تاکاهاشی اعلام کرد که بدش نمی‌آید یک عنوان Xenoblade با درجه سنی بزرگسال بسازد.

همان‌طور که می‌دانید، استودیو مانولیث سافت پس از عرضه عنوان Xenoblade Chronicles 2، یک آگهی استخدام و تعدادی تصویر هنری منتشر کرد که مربوط به یک بازی اکشن فانتزی بودند. آیا IP جدید این استودیو همان بازی فانتزی است؟

نظر شما چیست؟ دوست دارید این استودیو سری Xenoblade را ادامه دهد یا این‌که بر روی یک بازی جدید کار کند؟

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa