مایکل پکتر، تحلیلگر شناخته شده و برجسته‌ی صنعت بازی‌های ویدئویی به تازگی در یک رویداد انجمن بازی‌های ویدئویی واقع در لس آنجلس حضور یافته است و روزنامه‌ی GamesBeat هم موفق شده تا با او صحبت‌های مفصلی درباره‌ی ورزش‌های الکترونیکی تا بازی‌های واقعیت مجازی انجام دهد. پکتر همچنین درباره‌ی یکی از داغ‌ترین بحث‌های این روزهای جوامع گیمینگ یعنی لوت‌ باکس‌ صحبت کرد و توضیحاتی درباره‌ی آن ارائه داد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftech، پکتر می‌گوید: "چرا لوت باکس‌ها وجود دارند؟ زیرا مشتریان آن یک مشت احمق هستند که هزاران دلار را صرف خرید آیتم‌هایی که به دست آوردنشان سخت است، می‌کنند. در حالی که بعدها اصلا هیچ ارزشی ندارد و حتی اگر آن‌ها را با قیمت هم به فروش بگذارید، هیچ کس آن را نمی‌خرد. به نظر من بهتر است از یک راه حل استفاده شود، به طور مثال شانس به دست آوردن یک آیتم 1 در 250 باشد و مثلا شما با خرید 250 عدد لوت باکس بتوانید آن را به دست آورید."

او همچنین درباره‌ی قانون گذاری‌های جدید هاوائی به رهبری کریس لی صحبت کرد که بر علیه لوت باکس‌ها اقداماتی را انجام داده‌اند که البته کارشان به شکست ختم شده است.

"در آمریکا، احتمال بسیار کمی برای تنظیم قانون‌ برای لوت باکس‌ها وجود دارد. آن دوستان اهل هاوایی هم که فکر کرده‌اند با یک مشت آدم احمق طرفند، در حالی که احمق واقعی خودشانند. آن‌ها نه تنها باید از کار خود استفاء دهند، بلکه باید خودشان را بکشنند."

نظر شما چیست؟

منبع متن: pardisgame