همان‌طور که می‌دانید بازی‌بازان در عنوان Battlefield V قادر خواهند بود به شخصی‌سازی سربازان بپردازند. حال به گفته‌ی سازندگان این بخش بسیار گسترده بوده و بازی‌بازان گزینه های بسیاری برای شخصی‌سازی سربازان پیش روی خواهند داشت. یکی از ویژگی‌هایی که Battlefield V را از نسخه‌های پیشین خود متمایز می‌کند، قابلیت شخصی‌سازی سربازان است و به نظر […]

Battlefield V دارای گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی خواهد بود

همان‌طور که می‌دانید بازی‌بازان در عنوان Battlefield V قادر خواهند بود به شخصی‌سازی سربازان بپردازند. حال به گفته‌ی سازندگان این بخش بسیار گسترده بوده و بازی‌بازان گزینه های بسیاری برای شخصی‌سازی سربازان پیش روی خواهند داشت.

یکی از ویژگی‌هایی که Battlefield V را از نسخه‌های پیشین خود متمایز می‌کند، قابلیت شخصی‌سازی سربازان است و به نظر می‌رسد سازندگان به طور ویژه‌ای بر‌روی این بخش کار کرده و گزینه‌های بسیاری را برای شخصی‌سازی قرار داده‌اند. اکانت توییتر بازی Battlefield V نیز به تازگی پستی در ارتباط با این موضوع منتشر کرده است که در قسمت پایین می‌خوانید:

ما قصد داشته تا قدرت انتخاب بازیکنان و تنوع گزینه‌های موجود را افزایش دهیم بنابراین آن‌ها قادر خواهند بود تا سربازان را هر آن‌طور که می‌خواهند شخصی‌سازی کرده و به تجربه‌ی بازی بپردازند. بنابراین گزینه‌های بسیاری برای شخصی‌سازی وجود دارد؛ از جنسیت سربازان گرفته تا وارپینت‌ها و بسیاری از گزینه‌های دیگر.

عنوان Battlefield V هفته‌ی گذشته رسماً توسط استودیوی دایس رونمایی و اعلام شد که این عنوان در جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت. اسکار گابریلسون (Oskar Gabrielson)، مدیر استودیوی دایس، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که برای این استودیو روایت جنگ جهانی دوم در واقع بازگشت به ریشه‌های سری Battlefield بوده و قرار است نمایش متفاوتی از جنگ جهانی دوم باشد.

Battlefield V در تاریخ جمعه ۲۷ مهر ماه (۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa