در حالی که حدود دو هفته دیگر به برگزاری رویداد E3 2018 زمان باقی مانده، مدت زمان کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت همچنان نامشخص است. گرچه به نظر می‌رسید که وب‌سایت رسمی مایکروسافت، شک و تردیدهای مدت زمان این کنفرانس را برطرف کرده و احتمالاً کنفرانس ردموندی‌ها در جریان نمایشگاه E3 2018 حدود دو ساعت به […]

مدت زمان کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 هنوز قطعی نشده است

در حالی که حدود دو هفته دیگر به برگزاری رویداد E3 2018 زمان باقی مانده، مدت زمان کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت همچنان نامشخص است. گرچه به نظر می‌رسید که وب‌سایت رسمی مایکروسافت، شک و تردیدهای مدت زمان این کنفرانس را برطرف کرده و احتمالاً کنفرانس ردموندی‌ها در جریان نمایشگاه E3 2018 حدود دو ساعت به طول خواهد انجامید. اما اینطور که پیداست، به نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز به برنامه‌ای جامع و قطعی درباره کنفرانس اخیرش نرسیده است.

آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، رئیس بخش بازاریابی ایکس‌باکس، در شبکه اجتماعی توییتر در پاسخ به توییت یکی از طرفداران، اظهار داشت که مایکروسافت هنوز تصمیم نهایی خود در رابطه با مدت زمان کنفرانس خبری‌اش در رویداد E3 2018 را نگرفته است. صحبت‌های گرینبرگ به این شرح است:

ما هنوز در حالی نهایی کردن این نمایش هستیم. اما امسال، اشتباهات گذشته خود را تکرار نخواهیم کرد!

بدون شک، طرفداران برند ایکس‌باکس، انتظارات بالایی از کنفرانس مایکروسافت دارند. خیلی از آن‌ها منتظر رونمایی‌های جدید و بزرگ هستند و معتقدند که شرکت مایکروسافت باید ضمن معرفی دنباله بازی‌های قبلی خود از جمله Halo 6 و Gears of War 5، از بازی‌های جدید (IP) نیز رونمایی کند. به احتمال زیاد، نمایش‌هایی از عناوینی نظیر Ori and the Will of the Wisps، Crackdown 3 و The Last Night و همچنین بازی‌های چند پلتفرمه از جمله Anthem، Shadow of the Tomb Raider و Metro Exodus را نیز در این کنفرانس شاهد باشیم.

همچنین تقریباً مطمئن هستیم که بازی جدید استودیوی پلی‌گراند گیمز (Playground Games) یعنی عنوان Forza Horizon 4 نیز که بر اساس شایعات اخیر در آسیا جریان دارد، در این دوره از نمایشگاه سالانه E3 حضور خواهد داشت و به صورت رسمی معرفی خواهد گردید. انتظارات شما از کنفرانس خبری مایکروسافت در رویداد E3 2018 چیست؟

منبع متن: gamefa