اخیرا شرکت توسعه‌دهنده ایندی (Indie developer) اطلاعات و تصاویر جدیدی از عنوان در دست ساخت خود یعنی Twin Soul منتشر کرده است. ایندی این بازی را اینگونه توصیف می‌کند: Twin Soul یک بازی چندنفره ترسناک است که در یک شهر دور و خیالی در اروپای شرقی در جریان است. در اینجا دو بازیکن باید برای […]

تصاویری از عنوان Twin Soul منتشر شد

اخیرا شرکت توسعه‌دهنده ایندی (Indie developer) اطلاعات و تصاویر جدیدی از عنوان در دست ساخت خود یعنی Twin Soul منتشر کرده است.

ایندی این بازی را اینگونه توصیف می‌کند:

Twin Soul یک بازی چندنفره ترسناک است که در یک شهر دور و خیالی در اروپای شرقی در جریان است. در اینجا دو بازیکن باید برای کشتن موجودات ترسناک و حل پازل‌هایی پیچیده با هم متحد شوند. این بازی به بیان بسیاری از مشکلات اجتماعی خواهد پرداخت، مشکلاتی که در قالب هیولاها، محیط و شخصیت‌های بازی پدیدار خواهند شد.

Twin Soul قول یک تجربه ترسناک و پیچیده را به بازیکنان داده است. جایی که در حین حل پازل‌های بازی، راه کارهایی برای حل مشکلات اجتماعی بیان می‌شود. با توجه به بازخورد‌های بازیکنان به نمونه اولیه‌ی Twin Soul، بازی با به تصویر کشیدن کار‌های روزمره‌ی زندگی، تنش‌هایی ایجاد می‌کند.

حتی در نمونه اولیه بازی، بسیاری از بازیکنان به فضای داخلی خانه، صدای خیابان و صدای بلند تلویزیون همسایه اشاره کرده و از آن‌ها به عنوان مواردی که از کودکی تا به حال با آن رو به رو بوده‌اند، یاد کرده‌اند. در نسخه آزمایشی که هم اکنون در حال توسعه آن هستیم،  ما با استفاده از گیم پلی، این احساسات را نیز به مرحله‌ی اجرا درآورده‌ایم.

گذشته از اینها، سازندگان قول تجربه‌ی یک همکاری کامل بین هر دو بازیکن حاضر در بازی را داده‌اند، در طول بازی، بازیکنان برای زنده ماندن، حل پازل‌ها و پیشروی در بازی، کاملا به یکدیگر وابسته‌ خواهند بود. این به این معنی است که بقای شما کاملا به توانایی و همکاری بازیکن مقابل وابسته است. برای کشتن اکثر دشمنان حاضر در Twin Soul، به همکاری هر دو بازیکن نیاز است. این باعث می‌شود تا بازیکنان برای پیشروی در طول بازی، دائما با هم در ارتباط باشند.

عنوان Twin Soul در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی، مک، لینوکس و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

  

  

منبع متن: gamefa