Battlefield V

حواشی مربوط به حضور زنان در عنوان Battlefield V ظاهرا سروصدای بسیاری کرده است و رییس استودیوی DICE در همین رابطه حر‌ف‌هایی را زده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، بنابر سخنان اخیر رییس DICE، زنان در Battlefield V ماندگار خواهند ماند.

"انتخاب بازیکنان، و البته انتخاب شخصیت زن، در بازی خواهند ماند"، این‌ها کلماتی هستند که توسط شخص ارشد استودیوی مربوطه بعد از حواشی ایجاد شده توسط برخی از مردم، حول وجود زنان در این عنوان جنگی، زده شده است.

بعد از نمایش‌های اخیر، می‌توان گفت که وجود نماد "زن" در ابزار تبلیغاتی از قبیل پوسترها، تریلر معرفی و کاور بازی، بسیار می‌باشد. شما همچنین می‌توانید در بازی بعنوان یک زن نقش‌آفرینی کنید و این درحالی است که برخی بازیکنان از این بابت ناراحت می‌باشند.

بدنبال این اتفاقات، آقای "اسکار گابریلسون" (Oscar Gabrielson)، طی توئیتی، به این اعتراضات پاسخ می‌دهد:

"اول از همه، بگذارید یک چیز را روشن کنم، وجود حق انتخاب بازیکنان و شخصیت زن قابل بازی، ماندگار است. ما می‌خواهیم BF V، نمایندگی تمام افرادی را که در بزرگترین درامای بشریت حضور داشتند، بکند، و به بازیکنان این حق را بدهیم که شخصیت مورد نظر را انتخاب کرده و به سلیقه خودشان آن را شخصی‌سازی کنند."

برخی دیگر مدعی هستند که حضور زنان در BF V از نظر تاریخی درست نیست، "گابریلسون"، در این باره می‌گوید که این خلاف هدف فرنچایز Battlefield می‌باشد؛

"هدف ما بعنوان یک استودیو این است که بازی‌ای را خلق کنیم که تنوع لازم را داشته و تمامی موارد را پوشش دهد. ما همیشه می‌خواهیم مرزها را به جلو ببریم و تجربیاتی غیرمنتظره ارائه دهیم، ولی مهم‌تر از تمام این‌ها، ما می‌خواهیم بازی‌مان سرگرم‌کننده باشد!"

"عنوان Battlefield همیشه درباره رویه شخصی گیمرها در قبال بازی‌کردن بوده است، مثل اقدام به سوار کردن 3 نفر بر روی یک اسب، که دستشان آتش‌زن دارند. با BF V شما شانس این را خواهید داشت که با کسی که دوستش دارید بازی کنید. این #بتلفیلد_همه_می‌باشد."

آیا شما با سخنان وی موافقید؟ یا بنظرتان حضور زن در این بازی، کمی عجیب بنظر می‌آید؟

منبع متن: pardisgame