Killer7

شرکت‌های ناشر Grasshopper Manufacture و NIS America اعلام کردند که بازی اکشن ماجراجویی زیبا و شیک Suda51 پاییز امسال و از طریق Steam برای PC عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت comicbook، این دو ناشر اطلاعات دقیق و جزئی‌تری در مورد تاریخ عرضه ندادند.

برای آنهایی که نمی‌دانند باید بگوییم: Killer7 یک بازی برای پلتفرم‌های GameCube و PlayStation 2 بود که سال 2005 عرضه شد. این بازی که توسط Capcom منتشر شد، اولین بازی منتشر شده توسط Suda51 در خارج از ژاپن بود.

این بازی که سبک خاص و غیر عادی خودش را داشت، نمره متای 74 برای GameCube و 70 برای PlayStation 2 را کسب کرد. علی‌رغم اینکه این نمرات تفاوت داشت، اما Killer7 توانست خودش را به عنوان یک بازی کلاسیک صاحب سبک ثابت کند.

Killer7 یک عرضه مهم در تاریخ بازی‌های ویدئویی بود، که مبحث "بازی به عنوان هنر" را ایجاد کرد، و نشان داد که بازی چگونه باید خشونت را نمایش دهد. با ذکر این نکات، هنوز نسلی هستند که نمی‌دانند این بحث‌ها و به طور خاص این عنوان به چه معناست، در نتیجه جالب خواهد بود که ببینیم آیا این عرضه دوباره روی Steam – که بنا دارد صداگذاری به دو زبان انگلیسی و ژاپنی را پشتیبانی کند – می‌تواند مخاطبین نسل جدید خود را هم جذب کند؟

در انتها متنی نوشته شده توسط NIS America در مورد این بازی را هم بخوانید:

"از اعماق ذهن سنت‌شکن نویسنده و کارگردان، Suda51، و همچنین کارگردانان مشهوری مثل هیرویوکی کوبایاشی و شینجی میکامی، Killer7، پس از 13 سال برای اولین بار بر می‌گردد! در دل دنیایی تاریک از قاتلین زیرزمینی در داستانی از انتقام در نقش هارمن اسمیت، ملقب به Killer7، مردی که با 7 شخصیت مرگ‌بار در دنیای واقعی، غوطه‌ور شوید. کنترل شخصیت‌های مرگبار Killer7 را در راه شکار "کان لان" شیطانی، جهت متوقف ساختن نقشه او برای تسخیر دنیا، در اختیار بگیرید، و کار سازمان بمب گذاران انتحاری او به نام Heaven Smile (لبخند بهشت) را به پایان برسانید."

منبع متن: pardisgame