اگر از بازی‌بازهایی باشید که رایانه‌های شخصی را برای بازی کردن ترجیح می‌دهید، به یاد دارید که تا همین چند سال پیش اکثر بازی‌های بزرگ بلافاصله پس از عرضه توسط گروه‌های مختلف کرک (Crack) می‌شدند و حتی برخی بازی‌ها پیش از انتشار رسمی هم در دسترس قرار می‌گرفت. مطمئنا طرفداران و گروه‌های مختلف از جمله […]

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Vampyr از قفل امنیتی دنو استفاده نخواهد کرد

اگر از بازی‌بازهایی باشید که رایانه‌های شخصی را برای بازی کردن ترجیح می‌دهید، به یاد دارید که تا همین چند سال پیش اکثر بازی‌های بزرگ بلافاصله پس از عرضه توسط گروه‌های مختلف کرک (Crack) می‌شدند و حتی برخی بازی‌ها پیش از انتشار رسمی هم در دسترس قرار می‌گرفت. مطمئنا طرفداران و گروه‌های مختلف از جمله انجمن ۳DM از شنیدن اینکه نسخه رایانه‌های شخصی بازی Vampyr از قفل امنیتی دنو (Denuvo) استفاده نخواهد کرد، بسیار خوشحال شده‌اند.

حال که همه چیز برای انتشار باری Vampyr مهیا شده و لیست کامل تروفی‌ها و اچیومنت‌های بازی در وب‌سایت رسمی آن قرار داده شده است، برای بسیاری از طرفداران به خصوص کاربران رایانه‌های شخصی سوال است که آیا این عنوان از سیستم ضد-کپی دنو استفاده خواهد کرد یا خیر؟ در جوابی ساده اعلام می‌کنیم: خیر.

سازنده‌ی آن در صفحه توییتر خود در جواب یکی از طرفداران این خبر را اعلام کرده است. این شخص با اسم jesse C با مطرح کردن این سوال:

قصد پیش خرید کردن این بازی را دارم زیراکه نسخه‌ کرک شده عملکرد بازی را به شدت پایین می‌آورد. آیا این بازی از قفل امنیتی دنو استفاده خواهد کرد؟

سازندگان Vampyr در جواب این کاربر اعلام کردند:

Vampyr از قفل امنیتی دنو استفاده نخواهد کرد.

قفل دنو یک سیستم ضد-کپی جدید است که فعلا جزییات دقیقی از چگونگی کارکرد آن در دست نیست، ولی امنیت آن به حدی بالا است که شکستن قفل بازی را بسیار دشوار می‌کند. این قفل اولین بار در بازی Dragon Age: Inquisition استفاده شد و گروه چینی ۳DM پس از نزدیک به یک ماه از عرضه بازی، موفق شد نسخه کرک شده آن را عرضه کند. به گفته بسیاری، در واقع، عملکرد بازی‌هایی که کرک می‌شوند، بدتر می شود. از نمونه‌های بارزی که می‌توان به آن اشاره کرد، عنوان Tekken 7 است که نسخه کرک شده آن با افت فریم بسیار شدیدی به خصوص در صحنه‌های Akuma’s Shakunetsu Hadouken مواجه می‌شد.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Vampyr، چند روز پیش ویدئویی یک ساعته از گیم‌پلی بازی Vampyr منتشر شد که از اینجا می‌توانید آن را مشاهده و در صورت تمایل با کیفیت‌های ذکر شده آن را دریافت نمایید. در آخر لازم به اشاره است که بازی Vampyr در تاریخ سه‌شنبه ۱۵ خرداد ماه ۱۳۹۷ (۵ ژوئن ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کاربران رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa