به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Sony ،PushSquare به دنبال تقویت‌ و افزایش ساخته‌های فرست پارتی خود می‌باشد.

درحال حاضر، عناوین فرست پارتی متعلق به Sony، به شکل شگفت‌آوری، چه از لحاظ انتقادی و چه تجاری، قوی عمل می‌کنند، و این خود به تنهایی عاملی است تا این کمپانی تصمیم به 2 برابر کردن محصولات اختصاصی بگیرد. بنابر بخشی از سخنان سرمایه‌گذاران و مدیران، آقای "جان کودرا" (John Kodera) اعلام کرد که این کمپانی قصد تقویت خروجی‌های اختصاصی‌اش را دارد و اضافه نمود که خط تولید عناوین "بهتر و بیشتر" خواهد شد. این تصمیم، مطابق سخنان مدیر اجرایی، خرج‌ها را بیشتر خواهد کرد، اما این مسئله برای آن‌ها نگران‌کننده نیست زیرا اگر مطابق جریان حال حاضر عمل کنند، تمامی پول صرف شده به اضافه سود بیشتر به دستشان باز خواهد گشت.

وی همچنین افزود که عنوان قوی و موفقی چون Horizon: Zero Dawn به یک فرنچایز مستقل تبدیل خواهند شد تا بدان وسیله، ارتباطات و آپشن‌های تجاری گسترش یابند. فرض می‌شود که این مسئله، زمینه فروش لوازم مرتبط با یک عنوان یا به اصطلاح، "فروش مرچندایز" را نیز شامل شود، که در طی سال‌های اخیر درحال افزایش بوده است.

با توجه با اینکه خروجی فرست پارتی این کمپانی در یک دهه اخیر بسیار خوب بوده، شنیدن این خبر بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد. همین الان هم می‌توان یک سری از عناوین را که برای PS5 از قبل تایید شده‌اند را تصور کرد، اما هنوز هم کلی بازی برای کنسول حاضر یعنی PS4 هستند که به انتشار نرسیده‌اند.

مطمئنا این خبر خوبی برای طرفداران این کمپانی است، آیا شما نیز از شنیدن این خبر خوشحال شدید؟

منبع متن: pardisgame