رئیس Ubisoft: خواهان بازگشت Splinter Cell هستیم و به این سری عشق می‌ورزیم

در حالی که معرفی قسمت جدید سری Splinter Cell در کنفرانس مطبوعاتی شرکت Ubisoft در E3 2018 قطعی به نظر می‌رسید اما در کمال تعجب این کنفرانس بدون حتی یک سورپرایز بزرگ به اتمام رسید تا انتظارها برای بازگشت یکی از عناوین برجسته سبک مخفی کاری همچنان ادامه پیدا کند.

مدیر Ubisoft آقای ایو گیمو که سال گذشته اندکی پس از رویداد E3 2017 در مورد بررسی ایده‌ها برای بازگشت Splinter Cell صحبت کرده بود، حال پس از گذشت یک سال بار دیگر به همین بحث پراخته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، گیمو در مصاحبه با کف کیلی (اجرا کننده رویداد VGA) در پاسخ به دلیل غیبت Splinter Cell در رویداد E3 2018 گفت: "خوب ما در درجه اول عاشق این برند هستیم. با همه وجود به دنبال این هستیم که زمانی با این سری را بازگردیم اما امروز نمی‌توانم بیش از این صحبت کنم."

رئیس Ubisoft در مصاحبه سال گذشته با Ubisoft blog نیز جملات مشابهی را به زبان آورده بود و از دریافت طرح‌ها و پیشنهادات برای قسمت جدید Splinter Cell خبر داده بود.

"ما طرح‌ها و پیشنهادات زیادی را در مورد این برند دریافت کرده‌ایم و قطعا به آنها خواهیم پرداخت. فکر می‌کنم در آینده بتوانید چیزی را ببینید، اما باید برای آن منتظر بمانید."

انتظارها برای بازگشت Splinter Cell به بالاترین حد خود رسیده اما به نظر می‌رسد که Ubisoft برنامه بلند مدتی را برای ادامه این سری پیش گرفته اما حداقل طرفداران می‌توانند امیدوار باشند که این سری پر سابقه بالاخره روزی با خواهد گشت.

منبع متن: pardisgame