نیت فاکس (Nate Fox) کارگردان بازی، جزئیات بیشتری در مورد دمویی که در E3 2018 شاهد بودیم ارائه داد. طبق صحبت‌های فاکس، مولفه‌های زیبایی و جلوه‌های بازی را می‌توان در “محیط‌های گل‌آلود، خون و فولاد” خلاصه کرد. جلوه‌های بازی به شدت از مفهوم طراحی ژاپنی با تمرکز بر مینیمالیسم تاثیر گرفته است؛ هرچند که بازی […]

E3 2018 | کارگردان بازی جزئیات بیشتری از Ghost of Tsushima ارائه داد

نیت فاکس (Nate Fox) کارگردان بازی، جزئیات بیشتری در مورد دمویی که در E3 2018 شاهد بودیم ارائه داد. طبق صحبت‌های فاکس، مولفه‌های زیبایی و جلوه‌های بازی را می‌توان در “محیط‌های گل‌آلود، خون و فولاد” خلاصه کرد.

جلوه‌های بازی به شدت از مفهوم طراحی ژاپنی با تمرکز بر مینیمالیسم تاثیر گرفته است؛ هرچند که بازی نهایی، رابط کاربری خواهد داشت و مانند دموی نمایش داده شده در E3 2018 احساس سینمایی به ما منتقل نخواهد کرد. با توجه به سبک بازی، فاکس امیدوار است که بازی‌بازان در فضا و محیط بازی غرق شوند. همانطور که قبلا نیز باخبر شده بودیم، دموی موردنظر ماموریتی فرعی را نشان می‌داد و آنطور که فاکس می‌گوید، ماموریت‌های فرعی بازی در مورد اشخاص خوبی است که تصمیمات بدی گرفته‌اند. اگر تریلر را بادقت مشاهده کرده باشید، در پس زمینه مبارزه‌‌ی تن به تن Jin و Masako که در جهانی باز جریان دارد، گشت‌های مغولی را می‌بینید.

ویژگی دقت حیاتی (Lethal Precision) هسته اصلی بازی است و آنطور که فاکس آن را توضیح می‌دهد در مبارزات اصلی سامورایی‌ها، حتی قبل از آن که شمشیر از غلاف خود بیرون آید، تنش و فشار مبارزه شروع به ایجاد شدن می‌کند. در نهایت فاکس به جالب‌ترین نکته بازی اشاره می‌کند: در Ghost of Tsushima می‌توانید شخصیت بازی را از طریق آپشن‌های مبارزه‌ای و شناوری همچون مخفی‌کاری ارتقا دهید. Ghost of Tsushima در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی ندارد. این بازی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa