در طول کنفرانس E3 2018 شرکت سونی (Sony)، از بازی جدید رمدی (Remedy) با نام Control رونمایی شد. این نخستین بازی رمدی است که پس از مدت‌ها بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود، چرا که پیشتر این شرکت مشغول همکاری با مایکروسافت (Microsoft) برای عرضه‌ی عناوینی مانند Alan Wake و Quantum Break برای ایکس‌باکس بود. حال […]

رمدی اولین تصاویر رسمی از Control را منتشر کرد

در طول کنفرانس E3 2018 شرکت سونی (Sony)، از بازی جدید رمدی (Remedy) با نام Control رونمایی شد. این نخستین بازی رمدی است که پس از مدت‌ها بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود، چرا که پیشتر این شرکت مشغول همکاری با مایکروسافت (Microsoft) برای عرضه‌ی عناوینی مانند Alan Wake و Quantum Break برای ایکس‌باکس بود. حال رمدی اولین تصاویر رسمی از Control را منتشر کرده است.

اطلاعات منتشر شده به همراه اولین تصاویر Control، جزییاتی از از این بازی را در اختیار ما قرار می‌دهد. در این عنوان بازیکنان کنترل جسی فیدن (Jesse Faden) را بر عهده دارند. او مدیر جدید یک سازمان کوچک مستقر در نیویورک است که پس از یک حمله، بایستی کنترل اوضاع را به دست بگیرد. در این راه مهارت‌های جدید او آشکار می‌شود. سبک تیراندازی و دنیایی که رمدی با آن شناخته می‌شود، با قدرت های ماوراء الطبیعه ترکیب شده و یک گیم‌پلی منحصر به فرد را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

برخلاف بسیاری از عناوین پیشین رمدی، Control جامعه‌ بزرگی از بازیبازان را شامل می‌شود و بنابر گفته‌ی کارگردان بازی یعنی میکائیل کسورین (Mikael Kasurinen)، این چیزی است که تیم سازنده بسیار برای آن‌ هیجان زده هستند. Control در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‎‌‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. می‌توانید تصاویر منتشر شده را در قسمت زیر مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa