اولین نمایش از گیم‌پلی عنوان Ghost of Tsushima بی‌شک چشمگیر بود اما بازیکنان را با سوال‌های بسیار تنها گذاشت. برخی از این سوال‌ها در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ در Twitch توسط کارگردان هنری بازی آقای جیسون کانل پاسخ داده شده است.

کانل طی این مصاحبه در ابتدا اعلام کرد که منطق خلق دنیایی رنگارنگ برای بازی از این حقیقت سرچشمه می‌گیرد که ژاپن مکان زرق و برقی است. تیم سازنده می‌توانست محیط‌هایی آسیب دیده و جنگ‌زده خلق کند اما آنها می‌خواستند تضادِ میان این زیبایی بصری و نزاع و جنگ عمیقی که آنرا تحت تاثیر قرار داده نشان دهند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، بازیکنان می‌توانند دنیایی عظیم را جست و جو کنند. Ghost of Tsushima یک تجربه کاملا آفتابی نخواهد بود، طوفان‌ها و رویدادهای متنوعی این تجربه را تحت تاثیر قرار خواهند داد. به هر مکانی که قابل روئیت باشد می‌توانید سفر کنید. هدف در دسترس قرار داشتن کل جزیره سوشیما است از این رو سازندگان مکان‌های جدید بسیاری را طراحی کرده‌اند تا تجربه کاوش در این دنیا با لذت کافی همراه باشد.

تیم سازنده از تاریخ به شدت تاثیر گرفته و هدف آنها ادای احترامی وفادار به حقایق تاریخی و در عین حال ارائه تجربه‌ای اصیل و مستقل است.

هدف نمایش بازی در کنفرانس PlayStation نشان دادن روی بی‌رحم جین ساکای بود، اما او رحم و مهربانی را هم می‌شناسد. وظیفه سنگینی بر دوش اوست و باید جزیره را از تاخت و تاز بی‌رحمانه مهاجمان نجات دهد.

سبک مبارزه سنتی جین ممکن است در هر شرایطی جوابگو نباشد بنابراین او مجور است که چیزهای جدیدی را هم تجربه کند و این قطعا چالش برانگیز خواهد بود. هدف این است که هم تجربه مبارزات و هم مخفی کاری لذت بخش باشد. سیستم ارتقا و پیشرفت هم البته جزئی از بازی خواهد بود اما Sucker Punch فعلا برای صحبت در مورد این بخش آماده نیست.

داستانی که آنها سعی در به تصویر کشیدن آن دارند در مورد یک سامورایی است که تمام عمر خود را برای تبدیل شدن به یک جنجگوی مرگبار آموزش دیده و حال مجبور است که خود را در مسیر یک تغییر بزرگ قرار دهد.

در مورد مهاجمان نیز کانل اشاره کرد که هدف Sucker Punch خلق دشمنانی چند بعدی و باور پذیر است. آنها این سنت را با Ghost of Tsushima زنده خواهند کرد.

Ghost of Tsushima  به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه این بازی هنوز اعلام نشده است.

منبع متن: pardisgame