در مراسم EA Play، تریلری سینماتیک و همچنین تریلری ۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی عنوان Anthem به نمایش درآمد. حال مارک دارا (Mark Darrah) مدیر اجرایی بازی، چند روز گذشته را در توییتر گذرانده و به سوالات طرفداران پاسخ داده است که اطلاعات بیشتری در مورد بازی ارائه می‌دهد. مارک دارا در واکنش به سوالی در […]

مارک دارا اطلاعات جدیدی از عنوان Anthem ارائه داد

در مراسم EA Play، تریلری سینماتیک و همچنین تریلری ۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی عنوان Anthem به نمایش درآمد. حال مارک دارا (Mark Darrah) مدیر اجرایی بازی، چند روز گذشته را در توییتر گذرانده و به سوالات طرفداران پاسخ داده است که اطلاعات بیشتری در مورد بازی ارائه می‌دهد.

مارک دارا در واکنش به سوالی در مورد پایان بازی و اینکه چه موضوعی بازی‌بازان را مجاب خواهد کرد تا دوباره به بازی برگردند، توضیحات زیر را ارائه داد:

یکی از جنبه‌های عالی جهان بازی این است که خدایان آن، این جهان را ناتمام رها کرده‌اند. این موضوع به ما این فرصت را می‌دهد که تغییراتی را ایجاد دهیم که بر روی شیوه اساسی تجربه شما تاثیر خواهد گذاشت. داستان یک نقطه اوج و نتیجه نهایی خواهد داشت، اما بازی بعد از آن نیز ادامه خواهد یافت.

دارا در مورد این موضوع که زره و تجهیزات شما ثابت خواهد بود و یا این که می‌توان در موقعیت‌های ویژه‌ای از آن خارج شد، اطلاعات چندانی ارائه نداد:

ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که کل سیستم غارت و پیشرفت را در یک زمان ارائه دهیم تا همه‌ چیز به صورت هماهنگ پیش رود.

او همچنین اشاره کرد که بازی سیزن پس نخواهد داشت و به جای آن “محتویات پس از انتشار” عرضه خواهد شد که در آن داستان بازی و فضاهای جدید آن برای همه قابل تجربه خواهد بود.

او در مورد پیشرفت داستان و دیدگاه اول شخص بازی گفت:

بعضی از مناطق بازی بسیار کوچک هستند به گونه‌ای که کنار آمدن با دوربین سوم شخص در این مکان‌ها تقریبا غیرممکن است.

او در مورد سایز جهان بازی و پرواز شخصیت‌ها گفت:

 تقریبا غیرممکن است که یک مقایسه مفید انجام دهیم. جهان بازی بزرگ و شگفت‌آور است و پرواز کردن باعث می‌شود که این جهان بزرگتر به نظر برسد نه کوچکتر.

همچنین در مورد مکانیزم‌های پایان بازی گفت:

مکانیزم‌های پایان بازی شما را به چالش خواهد کشید. ما هنوز در این مورد صحبت نکرده‌ایم. برخی از این مکانیزم‌ها ممکن است که احتیاج به چت (مکالمه) داشته باشند.

این بازی قرار است ۳ اسفندماه ۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از نمایش بازی در E3 2018 می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

منبع متن: gamefa