شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy با کیفیت ۴K برروی کنسول ایکس‌باکس وان اجرا خواهد شد. همچنین این بازی به صورت کامل برروی یک کارتریج برای دارندگان نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که یک خبر خوشحال کننده برای دارندگان نینتندو سوییچ دارد. بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy […]

E3 2018| بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy با کیفیت ۴K برروی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا خواهد شد

شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy با کیفیت ۴K برروی کنسول ایکس‌باکس وان اجرا خواهد شد. همچنین این بازی به صورت کامل برروی یک کارتریج برای دارندگان نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که یک خبر خوشحال کننده برای دارندگان نینتندو سوییچ دارد. بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در زمان عرضه به صورت کامل برروی یک کارتریج منتشر خواهد شد و با استفاده از آن نیاز به دانلود هیچ دیتایی از سوی بازی‌باز نخواهد بود.

شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که تمامی بسته‎های الحاقی چه آن‎هایی که تا به امروز منتشر شده و چه آن‌هایی که در آینده منتشر خواهند شد به صورت کاملا رایگان در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. همچنین این شرکت اعلام کرده است که از زمان عرضه‎ی بازی تا به امروز کیفیت بازی را ارتقا داده است. مهمترین این بهبودها کاهش زمان بارگیری بازی می‎باشد. این بهبودها شامل نسخه‌ی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در زمان عرضه خواهد شد و از طریق یک بروز رسان رایگان در دسترس دارنگان پلی‌استیشن ۴ قرار خواهد گرفت.

در زمان عرضه‎ی بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‎های شخصی، شرکت اکتیویژن تعدادی دیسک جدید شامل بسته‎های الحاقی و بروز رسان‌های عرضه شده برای بازی به همرای یک باکس‎آرت جدید به بازار عرضه خواهد کرد.

همچنین تایید شده است که دارندگان ایکس‌باکس وان ایکس می‌توانند این بازی را با کیفیت ۴K تجربه کنند. اگرچه بازی همچنان با نرخ فریم ۳۰ برروی کنسول‌ها اجرا خواهد شد دارندگان رایانه‎های شخصی می‌توانند این بازی را با نرخ فریم ۶۰ تجربه کنند.

بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در تاریخ ۲۹ جون برای رایانه‌های شخصی، ایکس‎باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این در حالی است که بازی حدودا یک سال پیش برای دارندگان پلی‎استیشن ۴ منتشر شده است.

منبع متن: gamefa