چندی پیش تعدادی تصاویر جدید از بازی جالب و سرگرم کنندهی Astro Bot Rescue Mission منتشر شد که با مشاهده آن میتوانیم با محیط و دنیای پویای این بازی آشنا شویم. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید. استودیو بازیسازی ASOBI! Team یکی دیگر از استودیوهایی است که وظیفه ساخت یکی دیگر از بازیهای انحصاری هدست […]

E3 2018 | تصاویر جدیدی از بازی Astro Bot Rescue Mission منتشر شد

چندی پیش تعدادی تصاویر جدید از بازی جالب و سرگرم کنندهی Astro Bot Rescue Mission منتشر شد که با مشاهده آن میتوانیم با محیط و دنیای پویای این بازی آشنا شویم. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

استودیو بازیسازی ASOBI! Team یکی دیگر از استودیوهایی است که وظیفه ساخت یکی دیگر از بازیهای انحصاری هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر را به عهده گرفته است. نام بازی این استودیو Astro Bot Rescue Mission میباشد که در همین اول کار، کاربران زیادی نسبت به آن نظر مثبت دارند و به نظر میرسد به سرعت با شخصیت اصلی آن یعنی ربات بامزه و دوشت داشتنی، ارتباط برقرار کردهاند.

عنوان Astro Bot Rescue Mission، یک بازی پلتفرمر سه بعدی جذاب است که تصاویر جدید آن، دنیای پویا و زیبای آن را نشان میدهد. تصاویر جدید بازی در جریان رویداد E3 2018 منتشر شدهاند که اطلاعات جدیدی را در دسترس ما قرار میدهند. با مشاهده این تصاویر میتوانید به خوبی با محیط و دنیای بازی آشنا شوید. بازی و شخصیت اصلی آن یعنی همان ربات دوست داشتنی، از طراحی دقیق و زیبایی برخوردار هستند. همچنین جزئیات برخی از مراحل بازی مثل ملاقات با رباتهای بزرگ و قدرتمند، سفر به اعماق دریا و مواجه با یک جهنم آتشین، در تصاویر جدید بازی قابل مشاهده هستند.

بازی Astro Bot Rescue Mission به صورت انحصاری برای پلتفرم PlayStation VR عرضه خواهد شد اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک جزئیات بیشتری به همراه تاریخ انتشار این بازی، منتشر شود.

تصاویر جدید بازی Astro Bot Rescue Mission قابل مشاهده است:

منبع متن: gamefa