در مستند پخش شده از ساخته‌ی جدید بتسدا، این توسعه‎دهنده تایید کرد که خریدهای درون برنامه‌ای در بازی Fallout 76 وجود خواهند داشت. البته این خریدها تنها شامل موارد تزیینی شده که از طریق بازی نیز قابل دسترسی خواهند بود. این خریدهای درون برنامه‎ای با هدف تامین هزینه‌های تعمیر و نگهداری سرورها و همچنین رایگان […]

E3 2018 | آپدیت‎ها و بسته‎های الحاقی Fallout 76 رایگان خواهند بود

در مستند پخش شده از ساخته‌ی جدید بتسدا، این توسعه‎دهنده تایید کرد که خریدهای درون برنامه‌ای در بازی Fallout 76 وجود خواهند داشت. البته این خریدها تنها شامل موارد تزیینی شده که از طریق بازی نیز قابل دسترسی خواهند بود.

این خریدهای درون برنامه‎ای با هدف تامین هزینه‌های تعمیر و نگهداری سرورها و همچنین رایگان کردن بسته‌های الهاقی به بازی اضافه شده است. شرکت بتسدا قول داده است که “تا سال‎ها برای بازی آپدیت رایگان عرضه کند” و در فاصله‌ی عرضه‎ی بسته‎های الحاقی بزرگ، آپدیت‎های کوچکتر بازی را برای بازی‌بازان جذاب نگه می‌دارد. این توسعه دهنده برنامه دارد که تمرکز خود را برروی محتوایی بگذارد که بیشتر بازی‌بازان به آن علاقه داشته باشند حتی اگر این به معنی تغییر برنامه‌های کلی شرکت باشد.

اطلاعات و جزییات بازی Fallout 76 در طول مراسم E3 2018 منتشر شد و به نظر می‎رسد که این بازی، جاه‌طلبانه‎ترین عنوان این سری می‌باشد. این بازی به طور کامل آنلاین بوده و به بازی‎بازان اجازه می‌دهد در جهان پس از جنگ هسته‎ای در شهر ویرجینیا (Virginia) به گشت و گذار با دوستانشان بپردازند و این دنیای ویران شده را آرام آرام بازسازی کنند.

اگرچه این امکان نیز وجود دارد که برخی از بازی‌بازان دشمن شما بشوند. با توجه به اینکه جهان این نسخه چهار برابر بزرگتر از نسخه‎ی پیشین است محتوای بسیار زیادی برای تجربه وجود خواهد داشت و با آپدیت‌های رایگان این جهان در گذر زمان بزرگتر نیز خواهد شد. بازی Fallout 76 در تاریخ چهاردهم نوامبر برای پلتفرم‌های رایانه‎های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa