با اتمام مراسم E3 2018 و هیجانهای فراوان آن، خبری جدید و تازهای منتشر شده است که در رابطه با تاریخ برگزاری رویداد بعدی، یعنی E3 2019 خواهد بود. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید. اخیرا، انجمن نرم افزاری سرگرمی یعنی نهاد ESA ، تاریخ برگزاری رویداد E3 2019 را مشخص کرده است. این اعلامیه […]

تاریخ برگزاری رویداد E3 2019 اعلام شد

با اتمام مراسم E3 2018 و هیجانهای فراوان آن، خبری جدید و تازهای منتشر شده است که در رابطه با تاریخ برگزاری رویداد بعدی، یعنی E3 2019 خواهد بود. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

اخیرا، انجمن نرم افزاری سرگرمی یعنی نهاد ESA ، تاریخ برگزاری رویداد E3 2019 را مشخص کرده است. این اعلامیه جدید، چندان دور از انتظار نبود و با به پایان رسیدن مراسم و کنفرانسهای E3 2018، همگان منتظر اعلام تاریخ برگزاری رویداد E3 2019 بودند.

حال این امر توسط سازمان مذکور انجام گرفته و طبق گفته مدیران آنها، این مراسم برای باری دیگر در Los Angeles Convention Center برگزار خواهد شد. مراسم E3 2018، به عقیده برخی از صاحب نظران، برای آخرین بار بود که در Los Angeles Convention Center برگزار میشد و به نظر میرسید که برای سال بعدی، مکان برگزاری این مراسم تغییر کند. زیرا سال گذشته مدیر عامل سازمان ESA یعنی مایکل گالاهار (Gallagher)، اعلام کرده بود که احتمالا E3 بعدی، در Los Angeles Convention Center برگزار نخواهد شد. در واقع دلیل مخالفت وی، مدرن نبودن تکنولوژی و تجهیزات Los Angeles Convention Center بوده است و این مکان، باید سالن خود را گستردهتر و وسیعتر از قبل، در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهد.

گالاهار در صحبتهای اخیرش اعلام کرد:

ما پیشرفت E3 2019 را اعلام کردیم و فقط اعلام تاریخ برگزاری این رویداد نبود!

با توجه به این جمله، مطمئن هستیم که رویداد بعدی هم در Los Angeles Convention Center برگزار خواهد بود شد و صاحبان آن، بدون شک یک تجربه جدید را در دسترس مراجعه کنندگان در سال ۲۰۱۹ قرار خواهند داد و ما شاهد پیشرفت این مراسم خواهیم بود.

مراسم E3 برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ برگزار شد که البته از همان ابتدا، در شهر لس‌آنجلس نبوده است. در سال ۱۹۹۷ در شهر آتلانتا و در سال ۲۰۰۷، این مراسم در سانتا مونیکا برگزار شد.

منبع متن: gamefa