یکشنبه گذشته بود که در طول کنفرانس E3 2018 شرکت مایکروسافت (Microsoft) از NieR Automata برای ایکس‌باکس وان رونمایی شد. حال از آنجایی که طرفداران نینتندو سوییچ علاقه‌مند به عرضه‌ی عناوینی از این دست بر روی این کنسول هستند، آیا شاهد عرضه‌ی NieR Automata برای نینتندو سوییچ خواهیم بود یا خیر؟ به نظر می‌رسد که اسکوئر انیکس […]

سازندگان: هنوز هم احتمال عرضه‌ی NieR Automata برای نینتندو سوییچ وجود دارد

یکشنبه گذشته بود که در طول کنفرانس E3 2018 شرکت مایکروسافت (Microsoft) از NieR Automata برای ایکس‌باکس وان رونمایی شد. حال از آنجایی که طرفداران نینتندو سوییچ علاقه‌مند به عرضه‌ی عناوینی از این دست بر روی این کنسول هستند، آیا شاهد عرضه‌ی NieR Automata برای نینتندو سوییچ خواهیم بود یا خیر؟

به نظر می‌رسد که اسکوئر انیکس (Square Enix) هنوز هم به عرضه‌ی NieR Automata بر روی نینتندو سوییچ علاقه‌مند می‌باشد. در طول استریم برگذار شده توسط این شرکت، یوکو تارو (Yoko Taro) و یوسوک سایتو (Yosuke Saito) که به ترتیب کارگردانی و تهیه‌کنندگی این عنوان را بر عهده دارند. از احتمال ساخت پورت نسخه‌ی نینتندو سوییچ توسط پلاتینوم گیمز (Platinum Games) بعد از عرضه‌ نسخه‌ی ایکس‌باکس وان صحبت کردند.

عرضه‌ی NieR Automata برای نینتندو سوییچ جالب به نظر می‌رسد، البته باید محدودیت‌های پورت بازی بر روی این کنسول را در نظر گرفت. به هر حال بایستی تا زمان انتشار جزییات بیشتر از سوی پلاتینیوم گیمز منتظر ماند.

NieR Automata برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است و در سال جاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa