بعد از تریلر E3 و دموی 1 ساعته که پشت درب‌های بسته به نمایش در آمد، وبسایت‌های خبری مختلف با عوامل سازنده Cyberpunk 2077 یعنی CD Projekt RED مصاحبه‌های متعددی را ترتیب دادند. طبق گفته‌های خبرنگاران دموی بازی خارق‌العاده است و تیم CD Projekt RED همانند پروژه قبلی خود همگی را به وجد آورده است.

اگرچه تمامی منتقدین شگفت زده شدند و طرفداران با دیدن تریلر E3 بازی که اطلاعات زیادی را در مورد محیط بازی به بازیکنان می‌داد واکنش‌های خارق‌العاده‌ای به آن نشان دادند اما عده‌ای از منتقدین و طرفداران نگران این موضوع هستند که بازی به اندازه تریلر اول "تاریک" نیست و "جو سنگین" فضای Cyberpunk‏‍ی را به خوبی نشان نمی‌دهد.

تریلر E3 فضای نورانی، ماشین‌های پرنده، واقعیت مجازی، ربات‌های مختلف، سلاح‌ها و ... را به بازیکنان نشان داد اما خبری از کوچه‌های تاریک و نورهای نئونی کلاسیک نبود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، آقای "مایک پاندسمیث"، سازنده بازی نقش‌آفرینی Table-top قدیمی Cyberpunk 2020 که منبع الهام Cyberpunk 2077 می‌باشد، جواب این نگرانی‌ها را داد. آقای پاندسمیث در حال‌حاضر با استودیو CD Projekt کار می‌کند.

او در این مورد گفت:

"برای کسانی که امید داشتند یک محیط بارانی و تاریک با نورهای نئونی متعدد ببینند باید بگویم که جواب شما این جمله است: الگوریتم آب و هوا و چرخه روز و شب."

"هر کسی می‌تواند یک محیط نئونی و تاریک و بارانی خلق کند و ما می‌دانستیم به راحتی می‌توانیم این کار را انجام دهیم اما می‌خواستیم ثابت کنیم توانایی ساخت یک محیط سایبرپانکی در روز را هم داریم و این که در روز هم این محیط می‌تواند به اندازه کافی خطرناک باشد."

از طرف دیگر اگر از روز بودن تریلر فاکتور بگیرید در موارد دیگر تریلر کاملا تاریک و خشن به نظر می‌رسد.

Cyberpunk 2077 برای PS4 ،PC و Xbox One در دست ساخت قرار دارد و احتمال دارد برای نسل بعدی نیز عرضه شود.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame