Halo بازمی‌گردد و در کنار آن شاهد بازگشت Master Chief خواهیم بود. در مراسم E3 2018 شرکت مایکروسافت (Microsoft) به معرفی عناوین زیادی پرداخت، یکی از بزرگترین این عناوین که مایکروسافت کنفرانس خود را با آن شروع کرد، Halo: Infinite بود. تریلر نمایش داده شده از این بازی بسیار جالب بود و با نمایی از شخصیت افسانه‌ای […]

Halo Infinite: صداپیشه‌ی شخصیت Master Chief به این عنوان بازخواهد گشت

Halo بازمی‌گردد و در کنار آن شاهد بازگشت Master Chief خواهیم بود. در مراسم E3 2018 شرکت مایکروسافت (Microsoft) به معرفی عناوین زیادی پرداخت، یکی از بزرگترین این عناوین که مایکروسافت کنفرانس خود را با آن شروع کرد، Halo: Infinite بود. تریلر نمایش داده شده از این بازی بسیار جالب بود و با نمایی از شخصیت افسانه‌ای این سری یعنی Master Chief به پایان رسید.

با بازگشت Master Chief، بار دیگر شاهد حضور استیو دَونز (Steve Downes) به عنوان صدای پیشه‌ی این شخصیت محبوب خواهیم بود. استیو دَونز از سال ۲۰۰۱ میلادی وظیفه‌ای صدای پیشگی Master Chief را بر عهده داشته است. پس از معرفی Halo Infinite، حساب رسمی توییتر این عنوان در پیامی به استیو دَونز، از آمادگی او برای صدای پیشگی Master Chief پرسیده که این پرسش با جواب مثبت او همراه بود.

آیا آماده‌ی بازگشت به کار هستی؟

من خیلی وقت است که آماده‌ام

در Halo 5: Guardians شخصیت Master Chief بیشتر نقشی مکمل در داستان داشت، حال به نظر می‌رسد در نسخه‌‌ی جدید این سری، بار دیگر شاهد حضور این شخصیت محبوب به عنوان نقش اصلی خواهیم بود. این دقیقا همان چیزی است که طرفداران خواستار آن بودند. پیشتر ۳۴۳ Industries  تایید کرده که زمان زیادی به انتشار Halo Infinite باقی مانده است، حتی این احتمال وجود دارد که این عنوان برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت عرضه شود.

 

منبع متن: gamefa