کارگردان افسانه‌ای سری Metal Gear یعنی هیدئو کوجیما برای توسعه‌ عنوان جدید خود، Death Stranding، تمام توان خود را گذاشته است و می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را ارائه دهد. Death Stranding یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن ۴ به شمار می‌رود و طرفداران انتظارات زیادی از آن دارند که بدون شک دلیلش کارگردانی […]

کوجیما می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را با Death Stranding خلق کند

کارگردان افسانه‌ای سری Metal Gear یعنی هیدئو کوجیما برای توسعه‌ عنوان جدید خود، Death Stranding، تمام توان خود را گذاشته است و می‌خواهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را ارائه دهد.

Death Stranding یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن ۴ به شمار می‌رود و طرفداران انتظارات زیادی از آن دارند که بدون شک دلیلش کارگردانی کوجیماست. وی اخیراً طی مصاحبه‌ای پس از رویداد E3 با جف کیفلی (Geoff Keighley)، اظهار داشته که از تمام توان و انرژی خود برای توسعه‌ی عنوان جدیدش مایه گذاشته است. وقتی از او راجع به حضور لیندسی واگنر (Lindsay Wagner) در بازی پرسیده شده، وی در جواب گفته که قصد انجام کاری بزرگ را داشته است. وی  گفته:

من فکر می‌کردم که اگر این آخرین پروژه‌ام باشد، نمی‌دانم، می‌خواهم بهترین تجربه‌ی ممکن از آن را خلق کنم. و شخصی که بیشترین تاثیر را برروی من داشت و من بسیار احترام بسیاری برای آن قائلم، لیندسی است.

ظاهراً Death Stranding پروژه‌ای پر از اشتیاق برای کوجیما به حساب می‌آید و وی آزادی کامل در توسعه‌ی آن دارد. این عنوان که در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد و انتظار می‌رود که زودتر از ۲۰۱۹ منتشر نشود، قرار است به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد.

منبع متن: gamefa